Gå til innhold

Noen raske om CX65...

Anbefalte innlegg

Her er noen raske spørsmål om Siemens CX65:

1. Kan du legge inn wav filer som ringtone? SMS varsling? Alarmtone?

2. Man kan legge kontakter inn i grupper og så begrense oppkall etter bestemte grupper, men kan man godta oppkall fra mer enn én gruppe? (På gamle C45 kunne man kun velge én gruppe, og det ble litt teit hvis man ville motta oppkall fra både "Familie" og "Venner"...)

3. Hvordan organiseres lista/listene over tapte/mottatte/utgående oppkall? Er det som på K700, med én liste med alle og evt. filtrere på en type, eller er det som Nokia, med separate lister for hver type?

4. Hvor lenge er standbytiden? De 300 timene til Siemens er jo i bestefall ønsketenkning, men hvor lenge holder den i praksis? Og har du telefonen på døgnet rundt eller skrur du den av om natta?

Håper på svar. ;)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har M65 men de har vel de samme funksjonene

1: ja,ja,ja

2: litt usikker på spørsmålet der, men ved første øyekast ser det ut til at du bare kan velge en gruppe av gangen

3: her er det forskjellige lister for tapte/ringte og motatte anrop

4: min erfaring er at det holder ca 4 døgn med følgende ca data: 15-25 minutt samtale i døgnet, 1-3 mms, 5-10 ssm, litt gprs ( 5-10minutt i døgnet) , ca 10 minutt spilling i døgnet. samt 2-3 bilder i mellom hver lagring.

ble fort bedre, var dårlig de første par ladingene ( men ble jo litt xtra leking med telefonen også da)

har hatt siemens i snart 1 mnd og må si at jeg er blitt glad i denne , har hatt ericsson, nokia og panasonic som de siste telefonene eller sog ingen av de har gitt meg den kvalitets følelsen som siemens gir. litt uvant å skrive sms de første gangene men det vendte jeg meg fort til ( punktum og space ligger på ukjente plasser i forhold til tidligere telefoner).

morsomt å kunne leke litt med den "rommlige" plassen på telefonen , lagt inn noen klassiske "funny" video klipp, kan ha masse spill osv..

Lenke til kommentar
Hva er gprs?

GPRS (General Packet Radio Service) - En teknologi for å overføre data over GSM-nettet. Er pakkesvitsjet, noe som vil si at man betaler kun for mengde overført data, i motsetning til "vanlig" linjesvitsjet surfing, hvor man må betale tellerskritt.

tatt fra amobil sin guide..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...