VRX200 Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg daffet rundt hjemme uten noe å ghøre da jeg plutselig snublet over et blått strobelight fra Clas Ohlson som jeg hadde kjøpt for vel et år siden. Jeg har ganske nylig kjøpt meg et sølvfarget Chieftech Dragon midi kabinet som jeg ikke har gjort noe med fordi jeg hadde et par tre andre kabinetter jeg holder på å modde på. Jeg tenkte som så at jeg trengte litt farge i hverdagen så jeg fant frem en sukkerbit og mekket stroben inn i kabinettet i en av vifteholderene i fronten slik at når jeg slår på PC-en blinker det blått ut av luftinntaket... Ganske enkel og billig mod som kanskje ikke er så ekstrem, men allikevell ganske stilig... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 14:34, VRX200 skrev:Jeg daffet rundt hjemme uten noe å ghøre da jeg plutselig snublet over et blått strobelight fra Clas Ohlson som jeg hadde kjøpt for vel et år siden. Jeg har ganske nylig kjøpt meg et sølvfarget Chieftech Dragon midi kabinet som jeg ikke har gjort noe med fordi jeg hadde et par tre andre kabinetter jeg holder på å modde på.Jeg tenkte som så at jeg trengte litt farge i hverdagen så jeg fant frem en sukkerbit og mekket stroben inn i kabinettet i en av vifteholderene i fronten slik at når jeg slår på PC-en blinker det blått ut av luftinntaket...Ganske enkel og billig mod som kanskje ikke er så ekstrem, men allikevell ganske stilig... Funker bra med lysdioder og neonvire og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå