Christian_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg lastet ned en spilldemo som lå i en iso-fil.... jeg bruker winrar til å pakke ut filer med.. men da jeg skal åpne filen kommer denne meldingen opp: C:\der filen ligger\filnavnet.isoThe archive is either in unknown format or damaged! hva er grunnen til dette?? jeg prøvde også å pakkke den ut med winiso og da kom denne meldingen opp: cannot open file: it appears to be a invalid format image! hjelp! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Enten så er det ikke en standard iso-fil, som er ment å skal brennes på cd-plater, eller så er bildet korrupt. Om den ikke er stor, kan du prøve å laste den ned på nytt. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 tok en stund å laste den ned.... gidder ikke å gjøre det igjen..... ingenting jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Last ned Isobuster eller Deamon tools Lenke til kommentar
Danko Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Prøv å konverter den til bin/cue med f.eks MagicISO. Hvis ikke det virker, er nok fila skadet.. Lenke til kommentar
ess Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du kan jo prøve å mounte iso-fila i deamon tools Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 vil filene virke da? *laster ned* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er ikke ISO filer ment til å brennes? Så installerer du fra CDen Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 kanskje....? noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå