Rubex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei Jeg har et plexiglass som er 28*28cm som jeg tenkte å montere to vifter i. Angående det så har jeg følgende spørsmål: - Hvilken vifter bør jeg kjøpe? (Ikke over 20dB) - Hvordan skal jeg montere disse viftene i plexiglasset?(Bare skru de fast?) Takker for svar Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Denne papst viften er en god vifte på 19 dB. Det er vel bare og borre hull til dem i plexien og skr dem fast... tror jeg Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 du trenger jo bare å borre høl i størrelsen til vifta, borre skruehøl, også skru den fast Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vifte: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...N2GMLE&toc=5830 Den kjøere på 1500-2650 o/min og er regulerbar. Syens du må ha lys de de viftene - blir en del tøffere det Skru viftene fast med selvborrende skurer eller med gjennomgående skrue og mutter. Begge fungerer greit. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Syens du må ha lys de de viftene - blir en del tøffere det Helt enig. De forslagene til vifter som har kommet er litt kjedelige etter min mening, og passer liksom ikke til min førse modding av kabinett (Skal lage work log) Anyways: Har tenkt litt på denne. Den ligger riktignok på 25dB, men det er vel ikke så alt for gale eller hva...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå