Terje0 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Har nettopp funnet deler til min ny pc og bestilt : Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3 Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Logitech Deluxe Access Keyboard PS/2 Logitech Cordless Click! Plus Optisk Mus Western Digital Caviar 160GB S-ATA Abit IS7 Hovedkort S478/800mhz, SATA Corsair TWINX512-3200LL DDR-DIMM 512MB MSI DVD-brenner IDE DR8-A2, Retail Chieftec BX Tower m/dør Sort Spire Kabinettvifte Blue Breeze sum : 12527 kr er denne bra? funker doom 3 og hl2 på denne ? Moderatoredit: Velkommen til forumet. Jeg endret på tittelen på denne tråden siden den var svært lite beskrivende for emnet. Vennligst lag litt mer beskrivende titler ved senere anledninger. Det gjør det lettere for leserene å velge emner som interreserer dem. Gammel tittel på tråden: Hva synes dere? Endret 5. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ser bra ut det, men vil anbefale på det STERKESTE å bytte ut hovedkortet med Abit ICG7-Max3! Det er et sinnsykt heftig HK! Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Terje0 Skrevet 05/08/2004 : 10:38 Har nettopp funnet deler til min ny pc og bestilt : Ikke vits i å komme med anbefalinger nå Maverick2002:) Kjempe pc det er Du kommer til og få fin flyt i Doom3 og HL2, men du bør egentlig ha 1024ram til de spillene, men 512 funker bra. Endret 5. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har tenkt å oppgradere med mere ram senere, holder med den rammen jeg har nå 512mb og 256mb på skjermkortet Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 oopsss..... trudde ikke han hadde bestillt enda....... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Skjønner ikke helt hvorfor du spør nå som du allerede har bestilt. Er ikke mye vi kan hjelpe deg med nå... Ville kjørt AMD64 på spillene jeg da men... Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 fordi jeg bare lurte på om folk synes den var bra eller dårlig. har du noe i mot det ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er en bra PC du har bestillt! (ikke helt mitt førstevalg akkurat, men likevel bra) Den fungerer sikkert glimrende til både Doom3 og HalfLife2 når det kommer, og sikkert til flere nye spill de neste 2 årene. Ser i hvertfall at du har prioritert et skjermkort som holder i lange baner. Jeg tror du vil bli meget fornøyd uansett så ikke ta deg nær av at andre ville prioritert litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå