John Deere Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei. Vurderer å kjøpe en eizo 21" crt fra jmdata. Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte en 17" billig crt (200 kr ca) fra dem - en av disse "med ubetydelige riper" skjermene, og jeg fikk akkurat det jeg betalte for. En helt grei 17" skjerm med noen riper her og der. De leverte mao det de sa de skulle levere. Og frakten var slett ikke avskekkende, 150kr ca for en 15kg skjerm er ikke så verst. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei. Vurderer å kjøpe en eizo 21" crt fra jmdata. Noen som har erfaringer med disse? Erfaringer med skjermen eller erfaringer med JM Data? Har kjøpt en annen 21" CRT-skjerm av dem, betalte rundt 1900kr og fikk skjermen levert på døren (via Tollpost). Den fungerte helt ypperlig, og gjør det fortsatt. Det var god kommunikasjon hele veien, og det tok ikke lang tid fra jeg betalte til jeg fikk skjermen. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har gode erfaringer med JMdata. Butikken ser sluskete ut fra utsiden, på insiden er det mye værre. De har uansett alltid holdt det de har lovet meg, til den prisen de har lovet meg Søk litt i forumet her så finner du endel poster om de. Er flere som påstår at skjermene de selger er sinnsykt gamle, og derfor overpriset. Selv synes jeg ikke 1160kr for en tandberg 21" CRT er så galt, og jeg er derfor strålende fornøyd med mitt kjøp. Har også kjøpt flere 17" der som jeg ikke bruker selv, helt uten problemer. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte en 21" Eizo F77 for et par år siden for ca. 2000,-. Bruker den fortsatt og er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå