Playmofetish Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg tok et lite raid i Temp-mappa mi igår, for å slette programmer som ad-aware hadde funnet. Blant disse filene tok jeg visst med en liten dll-fil av navnet bridge.dll. Når jeg så restarter maskinen, får jeg feilmelding om at denne ikke kunne lastes, og får sånn systemfeilrapportering om jeg vil sende eller ikke sende til Windows og fortelle om det. EDIT: Filen er C:\Windows\System32\bridge.dll Der har jeg ikke vært og sletta, så skjønner ikke hvorfor det er feil der... Hvordan kan jeg få tak i en slik fil? Er det viktige saker? Norton har slettet alle protected files, så jeg finner den ikke igjen i søpla. Takknemlig for all hjelp! Endret 5. august 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er nok Ad-aware som har slettet den fila for deg. Jeg fant ikke den fila hos meg, så jeg vil tippe at det er en rest av noe spyware som lå igjen. Hvis du åpner 'msconfig' vil du under fanen 'Startup' kunne se hvilke programmer som under oppstart prøver å bli startet fra registeret til Windows. Hvis du kjenner igjen noe spyware der, er det bare å ta vekk krysset foran den linjen der det står, og reboote for å se om det hjalp. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Det var det vet du! Tusen takk, da ordna det seg! Dumme spyware-rester. Alltid litt nervøs når .dll-filer mangler. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tusen takk! Fikk dette problemet selv også her om dagen. Maskina har jo fungert, men jeg også ble litt småredd når det er dll.filer som mangler ved oppstart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå