Gå til innhold

bridge.dll borte vekk

Anbefalte innlegg

Jeg tok et lite raid i Temp-mappa mi igår, for å slette programmer som ad-aware hadde funnet. Blant disse filene tok jeg visst med en liten dll-fil av navnet bridge.dll. Når jeg så restarter maskinen, får jeg feilmelding om at denne ikke kunne lastes, og får sånn systemfeilrapportering om jeg vil sende eller ikke sende til Windows og fortelle om det.

EDIT: Filen er C:\Windows\System32\bridge.dll Der har jeg ikke vært og sletta, så skjønner ikke hvorfor det er feil der...

Hvordan kan jeg få tak i en slik fil? Er det viktige saker? Norton har slettet alle protected files, så jeg finner den ikke igjen i søpla.

Takknemlig for all hjelp!

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok Ad-aware som har slettet den fila for deg. Jeg fant ikke den fila hos meg, så jeg vil tippe at det er en rest av noe spyware som lå igjen.

Hvis du åpner 'msconfig' vil du under fanen 'Startup' kunne se hvilke programmer som under oppstart prøver å bli startet fra registeret til Windows. Hvis du kjenner igjen noe spyware der, er det bare å ta vekk krysset foran den linjen der det står, og reboote for å se om det hjalp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...