arerj Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei! Skal ha meg en bærbar til studiestart, og lurer på hvilke alternativer jeg har som er like gode eller bedre enn dette tilbudet fra NTNU. Finnes det noe med ca samme specs mye billigere? Billigere vil si rundt 10 store, dersom forskjellen blir mindre går jeg for tilbudet fra NTNU. Kraftig skjermkort er ikke viktig, men vekt må ikke være høyere enn 2,8 kg som denne veier. -Are- Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vil ikke finne en laptop til 10k som engang er i nærheten av den. Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du kan finne noen til 13-14k som kan erstatte, men alt som er billigere har "håpløs" skjerm.. (XGA), og er dermed ikke et reelt alternativ i mine øyne, men kan du leve med det, samt litt mindre CPU og HD, og uten software, så kan du begynne å titte.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 For folk som gjerne klarer å spytte ut litt mer enn NTNU pc'en koster tror jeg nok at et par timer mer batteri og radeon 9700 kan være fristende: http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=18104 Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Og du får jo meget gode 1557- og Elitegroup-maskiner til ca. 14000. Men disse kommer jo uten software, samt at byggekvaliteten på Toshiba'n er uviss for min del. På de ovennevnte er den ihvertfall ok. Iogmed at det er en student PC kan det hende den er litt robust, får jo bare håpe det. Men kort sagt, med mindre du firer på krava, spesielt angående skjermoppløsning, finner du ingen billigere alternativer så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå