LiTe Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har kjøpt meg bærbar pc med gps, og kunne tenke meg å ha veikart på denne, hvis det finnes noe brukbart. Har sett folk som bruker pda'er med kart som inneholder det meste av info av gater, svinger osv. og i tillegg har en grei stemme som sier hvor man skal ta til høyre/venstre m.m Finnes det noen form for veikart som kan brukes på bærbart? evt vilket. har ikke mye kjennskap til dette feltet, så om noen kan skrive div fordeler og bakteler ved diverse produkter så hadde dette vært fint. litt info om hvor jeg får kjøpt disse hadde også vært fint. Muli denne skulle vært postet et annet sted(programvare?), men jeg fant bærbare datamaskiner som mest relevant. Takker! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 TOMTOM har mange fine kart... Du finner dem på blant annet komplett.no TomToms hjemmeside Lenke til kommentar
Salasso Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Route66 er verdt å ta en kikk på isåfall... Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 takker for svar. skal se gjennom det som måtte finnes av info om disse når arbeidsdagen er over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå