Gå til innhold

Hjelp til valg av hovedkort.

Innos

Anbefalte innlegg

Jeg ser nå at mange liker msi andre liker epox og noen få liker asus, snakker ofc om nforce 250 korta til s754.

Jeg skal kjøpe et par med twinmos brikker, og har hørt mye dårlig om disse kombinert med et msi kort. Men nå vil jeg ha harde fakta ikke, hvilket er best?

ER ofc åpen for forslag av andre hk enn de nevnte. :yes:

Og en ting til vil 2xTwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) være det samme som TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs bare billigere og at de kommer i to pakker?

Takker for alle svar! :thumbup:

Endret av hba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Dette (chaintec) er visst knakende bra ifølge de som har det, men koster jo litt da..

Og dette (Asus) er også meget bra... Epox og Msi korta med nforce3 250Gb har jeg selv erfart litt knot med, men tror alle er ok..

Edit: Parantes :p

Endret av Skuld
Lenke til kommentar

Det er mange som har hatt problemer med msi, derfor jeg er usikker, men da er det vel egentlig det samme, folk sa at k8 versionen av asus deluxe hadde så bra software eller noe, er det tilfelle på det nye også?

Og har også hørt at amsi er kjent for å ryke etter 1-2 år.

edit: OK nå trenger jeg skikelig svar her kort og godt, hvilket og hvorfor ikke dette er bra, men msi epox er også bar etc, er ikke sint men bestemt. Bestiller veldig snart gidder ikke vente lenger, vil ha pc innenting blir enda dyerere har tapt 450 på venting, først på tilbud på kabbis og nå er prisen på 3000 gått opp!

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...