Gå til innhold

MSN MEssenger - avansert?

jonasd

Anbefalte innlegg

Jeg har downloada MSN MEssenger Advanced Plus. Veldig bra add-on. Det får du bare bruke i 20 dager. :sad:

Er det noen som vet om en gratis add-on til messenger som har alle utilz som MSN messenger Advanced plus?

Win XP

P4 2,2

GF3 i 250 64mb

256 SDRAM

[ Denne Melding var redigert av: jonasd på 2002-04-28 14:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-28 14:16, jonasd skrev:

Jeg har downloada MSN MEssenger Advanced Plus. Veldig bra add-on. Det får du bare bruke i 20 dager. :sad:

Er det noen som vet om en gratis add-on til messenger som har alle utilz som MSN messenger Advanced plus?

Win XP

P4 2,2

GF3 i 250 64mb

256 SDRAM

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jonasd på 2002-04-28 14:17 ]</font>

Nå kjenner ikke jeg noe særlig til Advanced Messenger Plus, men så vidt jeg kan forstå ut fra det jeg leser på hjemmesiden, er History Log, Message Speak, Quick Text og Boss Key de viktigste...

Jeg vet ikke om du bruker alle disse, men jeg kunne jo tenke meg at History Log var den viktigste (?)

Du kan jo ta en titt på Messenger Plus! Extension (www.patchou.com/msgplus).

Gratis, har log, boss key og flere andre nyttige funktioner (bl.a. kan den skjule reklamebanneret :smile:).

Mvh. Eivind.

Lenke til kommentar

Eni at Grimbo ikke er så bra. Det er litt klønete å bruke. Det kreves litt at man setter seg inn i programmet. Det tar litt tid lære seg hvordan det funker. "Friendly Name" er litt bra, men det bare det at den ikke ordner navnet tilbake igjen etter at det er avsluttet. Det må man gjøre manuelt selv. Men det er bare en vanesak... man kan f.eks. vise hvilken sang man hører på i WinAmp. Når du er vant til den, funker den fint.

Grimbo gir beskjed når noen har logget seg av. Da dukker det opp en liten beskjed nedest i høyre bildekant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...