Øystein.F. Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har du drøymt om å ha hundrevis av krigarar under din kommando, sveittande i den steikande ørkensola? Ikkje det? Vel, Phantagram prøvar å forandre på det, og i ein spanande vri er ikkje dette eit spel for Pc. Strategi på ein konsoll? Kan det fungere? Les artikkelen her Lenke til kommentar
KoN_GM Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Flott at det har kommet en nynorsk tekstforfatter også! Stå på =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Godt at du la merke til det, for han har jobbet hos oss i snart to år. ;-) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har fulgt med på dette spillet i et par år nå og gleder meg som en unge over disse nyhetene. Er jo bare et halvår siden det virket som om spillet var dødt... Lenke til kommentar
KoN_GM Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Godt at du la merke til det, for han har jobbet hos oss i snart to år. ;-) :!: Vel jeg er ikke innom hver uke men par ganger i måneden de siste 2-3 årene så jeg burde vel fått med meg dette Men det spolerer da ikke poenget mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg