Ar2 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har fått et Olympus C-1400 L (gratis) med en smart media brikke på 4MB. Jeg tok noen bilder og satte så minnebrikka i en multi kortleser for å overføre til PC. Bildene ble overført, men da jeg satte minnekortet tilbake i kameraet fikk jeg "card error" Jeg forsøkte å formatere kortet i kameraet med det gikk ikke. Jeg har funnet ulike programmer på nettet som kan gjenskape slettede bilder fra en minnebrikke, men ingen programmer som kan formatere smart media minnebrikker i en kortleser. Jeg trenger å gjenopprette filsystemet som var på minnebrikken da den var ny. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hadde et lignende problem med et SmartMediakort engang. Først formaterte jeg kortet gjennom PC'en (kameraet var i dette tilfelle disk F: ), men da ble filsystemet veldig tregt. Løsningen ble å la kameraet formatere kortet selv, og da ble alt bra igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå