runnis Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Noen som har forslag til hva denne feilen kan være? Har en Asus brenner (noen få år gammel, 32x brenner) som fungerte meget bra i alle år på et Asus hovedkort. Byttet HK til Epox EP-8RDA3+, og etter dette ville ikke brenneren brenne mer enn ca 5%. Mener feilmeldingene sier noe om block data error. Har prøvd forskjellige programmer (Nero, Alcohol, CloneCD). Noen som vet hva dette kan være? XP 2500+ Barton Geil 512MB PC 3200 WD 200 og 80 ATI 9600 Lenke til kommentar
Support Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sett den i en annen port på IDE kabelen. Står den alene på kabelen? Lenke til kommentar
runnis Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Den står sammen med en WD disk som slave. Den har alltid gjort det, men problemet kom etter at jeg byttet ut HK med Epox kortet (som ellers er super stabilt). Lenke til kommentar
Theoden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 sett ned farta på brenningen Lenke til kommentar
Support Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fjern harddisken, og prøv å brenn en CD, sjekk om det fungerer da! Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sjekk at DMA er påslått under egenskaper til IDE-kontollerne (i Device Manager). Også lønner det seg å ha de siste hovedkortdriverne installert. Lenke til kommentar
runnis Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har prøvd i laveste hastighet. Men skal sjekke DMA og med brenneren alene på kabelen. Takk for tips. Lenke til kommentar
PaleRider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Har samme hovedkort, noe nyere brenner og sliter med tilsvarende problem!! Seneste feilmelding hos meg var "power calibration error" Er det bare å bytte Epoxen tro? Endret 5. august 2004 av PaleRider Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 PaleRider: Kan være platene spilleren ikke liker, brenn på mindre hastighet kan også hjelpe. Dette er noe av sidene eg fant ved å søke på: power calibration error. Google.com http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/85546 http://club.cdfreaks.com/lite/t-87388.html Lenke til kommentar
runnis Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg kasta cdbrenneren og kjøpte meg NEC 3500 DVD brenner. Fungerer perfekt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå