Support Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ser ut på lagringsplassen som er ledig på harddiskene mine at jeg må ha ny harddisk, tenkte da på en WD Caviar 160 GB, så så på specs og der står det: Kontakt: 40 pin IDC... Er dette en standard kontakt? Har fra før 20 GB og 40 GB WD disker. Sånn at jeg bare kan ta ut 20 GB`en og sette i 160 GB? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja - så lenge hovedkortet ditt støtter det så. Helt vanlig IDE-kabel. Lenke til kommentar
Support Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Ok! Da er det bare å krysse fingrene da, men regner med at det skal gå problemfritt. Da er den handlet hos komplett, tar vel sju lange og sju breie før jeg får den, men men... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 så sant de er på lager går det på 2-3 dager ja... Lenke til kommentar
Support Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 så sant de er på lager går det på 2-3 dager ja... Nærmeste nabo til Komplett i Sandefjord du da eller? Har bestilt varer der før, og det tar "litt" lenger tid enn 2-3 dager... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 så sant de er på lager går det på 2-3 dager ja... Nærmeste nabo til Komplett i Sandefjord du da eller? Har bestilt varer der før, og det tar "litt" lenger tid enn 2-3 dager... Tar sjelden mer enn et par dager for meg heller. Sendes samme dag hvis du er tidlig ute å bestille. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 så sant de er på lager går det på 2-3 dager ja... Nærmeste nabo til Komplett i Sandefjord du da eller? Har bestilt varer der før, og det tar "litt" lenger tid enn 2-3 dager... har bestilt masse hos komplett, har aldri tatt lenger tid enn 2-3 dager.... bor i stavanger Lenke til kommentar
Support Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 så sant de er på lager går det på 2-3 dager ja... Nærmeste nabo til Komplett i Sandefjord du da eller? Har bestilt varer der før, og det tar "litt" lenger tid enn 2-3 dager... har bestilt masse hos komplett, har aldri tatt lenger tid enn 2-3 dager.... bor i stavanger Bestilte kl. 0930 Torsdag, og først idag fikk de ut fingeren og fikk harddisken ut av hylla og ned i en pappeske og sendt den. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 så sant de er på lager går det på 2-3 dager ja... Nærmeste nabo til Komplett i Sandefjord du da eller? Har bestilt varer der før, og det tar "litt" lenger tid enn 2-3 dager... har bestilt masse hos komplett, har aldri tatt lenger tid enn 2-3 dager.... bor i stavanger ja, jeg bor på hadeland, 7 mil nord for oslo, og det tar bare 2-3 dager før jeg har sakene.. så fremt de har det på lager.. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tar 4-5 arbeidsdager til Tromsø fra komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå