Shotgun Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har kjøpt Executer 2.3B Lite til X-Box`n min. Har to muligheter når jeg skal montere den. Enten ved å lodde på den medfølgende pinheaden, eller ved å lodde ledningene rett på hovedkortet. Hvordan har andre gjort det? Er det fordeler og ulemper ved de to metodene? Jer er veldig i tvil på hvilken metode jeg skal benytte. Hadde vært fint hvis noen hadde kommet med noen synspunkter og erfaringer. Har ikke lyst til å gå igang før jeg vet litt mer om det. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Heisann! Jeg valgte aa lodde ledningene til hovedkortet fordi jeg syntes det virket som det enkleste pluss at det er lett aa se dersom noen av ledningene ikke har god nok kontakt. Jeg synes det er sikrere og mer varig aa bruke ledningene. Men begge metodene burde egentlig funke helt fint. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 I den første episoden av the borken er det litt om Chiping av x-box : http://www.thebroken.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå