Laman Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg er i menyen : Når jeg velger kamera, så skjer det ingenting. Hva er det som er problemet? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Mest sannsynlig en softwarebug! Resett telefonen din, og om det ikke hjelper, må den inn på service en tur! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Mest sannsynlig en softwarebug! Resett telefonen din, og om det ikke hjelper, må den inn på service en tur! Faen. Lenke til kommentar
total Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 har du prøvd å taste "4" når du er i hovedmenyen? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 har du prøvd å taste "4" når du er i hovedmenyen? nei? *Løpe og prøve* Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Huh? Nå skurrer skjermen og jeg fikk en melding om at jeg måtte registrere meg eller noe sånn....hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Nå har jeg samme problemet igjen... må man registrere seg for å ta bilder? Lenke til kommentar
total Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 huh.. nei? har du bøffa telefonen, eller? Du har jo og den flotte kamera hurtigtasten øverst til venstre på siden(?) hvis ikke dette funker, ville jeg nok tatt med meg telefonen på software upgrade... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte på Lefdal. NetCom vil at jeg skal registrere meg, hva pokker VIL de? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hums... Telefonen din virker særdeles buggy! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte på Lefdal. NetCom vil at jeg skal registrere meg, hva pokker VIL de? Har NetCom kontant. Jeg kjøpte meg en t610 med NetCom kontant i går. Ladet den ferdig til i dag. Lenke til kommentar
total Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 oppgav du navn og adresse da du kjøpte telefonen? Netcom vil nemlig at alle kunder skal registrere seg. Men det kunne jo være en idé å ringe til netcom kundeservice? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 oppgav du navn og adresse da du kjøpte telefonen?Netcom vil nemlig at alle kunder skal registrere seg. Men det kunne jo være en idé å ringe til netcom kundeservice? Kan det hende at de har årnet sånn at man må registrere seg for å bruke kameraet? Lenke til kommentar
total Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det tviler jeg på... Kan ikke forstå at det skal kunne være nødvendig.. Men te å ring butikken der du kjøpte den, eller netcom kundeservice, så får du sikkert svar på dine spørsmål... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) *Sukk*.... Må ta meg en tur til lefdal a'. edit : Leverte den inn nå. ca. 10 dager til jeg ser min kjære t610 igjen! Endret 5. august 2004 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå