Gå til innhold

Lite med brukertester i det siste?

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en klage (så det var mange som klagde på ting her) men en oppfordring.

Jeg oppfordrer alle dere der ute til å skrive en liten(eller stor) brukertest/vurdering av en eller annen liten duppedings eller datadel som de har liggende...

Det er veldig interesangt (synes nå hvertfall jeg) å lese en vanlig persons vurdering på ett produkt og lese hva de mener.

Det var en god del med tester i starten når den kategorien ble lansert, men i det siste ser det ut som om det har slakka ned litt...

Mvh

CwS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Sitter å vurderer om jeg skal skrive en test av Whitebox CL 56, men det er egentlig ikke vits fordi jeg kommer ikke til å anbefale noen å kjøpe noe fra Whitebox uansett.

Lenke til kommentar

QUOTE (wh1te @ 05/08/2004 : 23:54)
Sitter å vurderer om jeg skal skrive en test av Whitebox CL 56, men det er egentlig ikke vits fordi jeg kommer ikke til å anbefale noen å kjøpe noe fra Whitebox uansett.

Det vel akkurat derfor du bør skrive den da? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (Blib @ 06/08/2004 : 00:19)
QUOTE (wh1te @ 05/08/2004 : 23:54)

Det vel akkurat derfor du bør skrive den da? :)

Maskinen er helt konge, men garantien er lite verdt om Whitebox går konkurs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (Blib @ 07/08/2004 : 01:53)
Nå ble jeg plutselig litt mer interresert her. Kan du vennligst utdype den påstanden? Hvorfor skal de gå konkurs? Og reviews er alltid bra uansett det da :)

Bruk søkefunksjonen. Da vil du finne nok om Whitebox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (SwEEt^AmbEr @ 07/08/2004 : 23:26)
nå ble jeg veldig interesert jeg og.. kunne du ikke skrevet en test om whitebox'en din?

Joda :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...