Fragletrollet Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 "Noen av de vidunderligste opplevelser jeg har hatt i livet har jeg hatt i Ecstasy-rus. Selv om jeg nå vet at det jeg opplevde var fiktivt og oppspinn i hjernen min, så følte jeg det da på kropp og sinn." Hallo. Jeg bare kom til å tenke på en ting. Her sier denne dama, at det bare skjedde i hodet hennes. At det ikke var "ekte" lykke. Men hva er egentlig "ekte" lykke? "lykken" produseres vel først og fremst av stoffer i hjernen, så hva er det som gjør at når hjernen produserer flere slike stoffer, og / eller kroppen blir tilført tilsvarende/lignende stoffer som gjør deg lykkelig, så er det ikke "ekte" lykkefølelse? Bare noen tanker... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jepp...mener også det er meningsløst å snakke om "ekte lykke". Var hun lykkelig så var hun lykkelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Men hun blir na kanskje ikke sa lykkelig nar hjernen hennes renner vekk fra ecstasy-bruk..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Man blir aldri noe mer enn litt lykkelig uansett Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hun har blitt betinget av samfunnet til å tro at rusmidler gir en falsk lykke? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Føler man seg lykkelig, så er man lykkelig. Ingen definerer lykke for meg. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Føler man seg lykkelig, så er man lykkelig. Ingen definerer lykke for meg. Hvis du ikke har blitt betinget til å føle deg dårlig når du opplever en spesiell lykke *mumle noe om kristne fundamentalister og unødvendige orgasmer* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bare så synd at denne lykken kan føre med seg enorme depresjoner... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ...for ikke å snakke om Schizofreni Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Bare så synd at denne lykken kan føre med seg enorme depresjoner... ...for ikke å snakke om Schizofreni Lykken kan også være en utløser for en rekke andre nevroser og psykoser... La livet flyte. Gi faen i fortid og fremtid. Lev i øyeblikket, er det eneste du kan gjøre (jeg klarer det nesten ). Anbefaler filmen Waking Life. Filmen gjør det den lover. Endret 5. august 2004 av [0x] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vel, jeg er rimelig sikker på at du forandrer mening når du ser grønne hester passere vinduet ditt daglig. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hmm..jeg mener selvsagt ikke at man skal proppe i seg piller pga. ettervirkningene. Men jeg er fortsatt enig i trådstarter som reagerer på "kunstig lykke". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er alltid en "medaljens bakside". Kan man bli lykkelig uten å ha vært ulykkelig? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 "Without darkness there cannot be light" elsn. husker ikke hvem som sa det... Lenke til kommentar
Danko Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ..eller kan man bli ulykkelig uten å ha vært lykkelig? Lykken er sikkert et definisjons spørsmål fra person til person. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Lykke er fravær av smerte. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 MDMA, serotonin-afterburner... then crash. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 MDMA, serotonin-afterburner... then crash. Og meningen med den reklamen er ? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Virker som hun det refereres til i første post har opplevd en krasj, men prøver å bortrasjonalisere det... Endret 5. august 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 ..eller kan man bli ulykkelig uten å ha vært lykkelig?Lykken er sikkert et definisjons spørsmål fra person til person. Vel, man iallefall vite forskjellen på en ille situasjon, og en som er verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå