Uxzuigal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sitter her med et par HD650 fra Sennheiser, de gir bra lyd ect, men det er evig mange audiosettings på mitt lydkort, og det er ikke godt og vite hva som er hva:P Finnes det noen guider for og sette opp lyd på system? Prøvde google litt, men den er dessverre ikke min venn... Driver mest med spill og metal musikk... Evig fornøyd med dem, men jeg vet det er mer og hente^^ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Personlig synes jeg alle slike innstillinger skal settes nøytralt, eller om mulig kobles helt ut. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hva som er optimal lyd varier fra person til person. Du får leke rundt med instillingene og EQ'en til finner det lydbildet du liker best. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 EQ bruker man bare for å kompansere for svakheter ved dårlig utstyr. Sennheizer HD650 bør etter prisen ikke være dårlige, så hold deg til flat eq. Hvis du vil ha bedre lyd, kjøp et bedre lydkort og så en hodetelefonamp. Hvilket lydkort bruker du forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå