HuzZzla Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) faen for noen nerder dere er, drit i å kast dritt om modden hans. i mine øyne en helt ok mod, men ikke så veldig mye mer. det går over grensen når x antall case-mod NERDER skriver dritt om den. get a life! ikke kom med: "hvorfor er du så tøff a" tilbake.. jeg møter dere MER enn gjerne i Oslo. Hmm, hvis du har så mye imot nerder som det høres ut som du har, har ikke du havna på feil forum da? Bare lurer? Og det med at du at du møter oss i oslo osv, står du for det? Eller tror du at siden du er fra oslo eller bor der, så skal vi ha respekt for deg og frykte deg.? " Å nei, han bor i Oslo, han er farlig" For å være helt ærlig, så liker jeg ikke typer som deg, jeg møter deg gjerne 1mo1, om det er kosing eller slåssing vet jeg ikke, men det kunne vært hyggelig og tatt en is sammen?? PM meg om du vil møte meg da.. ON TOPIC, Syns egentlig det var helt greit jeg, eneste modden jeg har gjort er å bytte ut et kjedelig kabbis mot et thermaltake 3000VA Endret 10. august 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Haha :!: "styla to be bone" - tja , 2-3 leds.. side med vindu.. to ustkjæringer og 2-3 ferdigemekka stamps? ganske så -bra- prestasjon det ja. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) *SLETTET* Endret 10. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Stenges pga seriøst unødvendig flaming, provokasjon og skittkasting. Advarsler er utdelt og ikke noe mer tull fra dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg