Gå til innhold

mitt og min kamerat sitt kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, var kansje ikke verdens fineste casemod, heller ikke den mest gjennomførte.

Men trenger han å slaktes slik fordet?

Kansje en litt kosligre tone hadde past seg, og noen oppfordringer til hva han kan gjøre for å få det finere? Syns et forum-medlem fortjener litt repsekt selv om han er ny og bare har 10 poster, uansett hva andre syns om det han syns er fint. :ermm:

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
*Laut stikker til optikeren fordi han ikke ser noe case-mod*

Det er flere det....

 

Trådstarter: slike -> brønndeklser / frontstykker vil hjelpe litt.

 

Men ærlig talt dette er ingen case mod men bare lit styling av pc og siden det er mange som driver å putter inn lys osv så hvorfor lager man ikke en liten avdelig for de som driver med pc styling og ikke modding?

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

faen for noen nerder dere er, drit i å kast dritt om modden hans. i mine øyne en helt ok mod, men ikke så veldig mye mer.

 

det går over grensen når x antall case-mod NERDER skriver dritt om den. get a life!

 

ikke kom med: "hvorfor er du så tøff a" tilbake.. jeg møter dere MER enn gjerne i Oslo.

Lenke til kommentar
faen for noen nerder dere er, drit i å kast dritt om modden hans. i mine øyne en helt ok mod, men ikke så veldig mye mer.

 

det går over grensen når x antall case-mod NERDER skriver dritt om den. get a life!

 

ikke kom med: "hvorfor er du så tøff a" tilbake.. jeg møter dere MER enn gjerne i Oslo.

Hei.

 

Det er ingen modd! men en pc styling :)

 

Og en anen ting: tror neppe du provoserer noen med den uttalelsen som du kommer med om å møte de som klager... :!: latterlig.

Det er bare for gjeng wannabee. :thumbdown:

Lenke til kommentar
faen for noen nerder dere er, drit i å kast dritt om modden hans. i mine øyne en helt ok mod, men ikke så veldig mye mer.

 

det går over grensen når x antall case-mod NERDER skriver dritt om den. get a life!

 

ikke kom med: "hvorfor er du så tøff a" tilbake.. jeg møter dere MER enn gjerne i Oslo.

Du er jo ikke så værst du heller da? Ypper til bråk over slikt.. herregud:D dere folk er morsomme alle sammen.

 

Men TOPIC:

 

Var kanskje ikke casemod etter den definisjonen ordet EGENTLIG har, men er fortsatt mere enn det jeg har gjort med mine CASA.. ingenting altså:D Liker tingene litt anonymt jeg.

 

EDIT:

Case-modding er vel ikke nerdete, er nok mere en hobby. Kanskje det er DU sesam som burde finne på noe annet å bedrive fritiden din med enn å yppe til bråk? Kanskje du også skal slenge inn noen lys i kabinettet ditt kanskje? LET IT BE LIGHT sa han vel:D

 

Kos dere videre alle sammen.

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

Problemet er at dere ikke har et tema, i mangel av bedre ord. Man kan ikke bare ta masse lysrør i forskjellige farger og slenge dem inn og si at det er kult. Det passer bare ikke.

I mitt sorte kabinett har jeg bare rødt lys og på utsiden et casebadge hvor det står Devil Inside. Det er jo ikke ferdig, men det er neppe poenget. Poenget er at man må ha et gjennomgående tema, en rød tråd som går gjennom.

 

Også detaljer er viktig...synes jeg. Men jeg er perfeksjonist.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
jeg møter dere MER enn gjerne i Oslo.

Bare kom med tid og sted så kan vi møte deg...

At dette var et et forum for nerder viste jeg, men at det var en dating service viste jeg ikke :tease:

 

 

On-topic: Greit at det ikke var verdens vanskeligste og orginale mod, men dere trenger ikke ødelegge fyren. Men som andre har sagt, så er ikke dette en mod, men styling.

 

Et par tips som jeg ville gjort, lakk kabinettet svart innvendig (inkl. omformeren til katodene, kabelholder og de greiene som er grønne..), lakk front dekslene svart, skjul lysene slik at man ikke ser dem men de lyser opp kabinettet, skjul mest mulig av kablene og bruk kabler som har farge som passer inn (det ble litt for juletre med gule og røde kabler ilag med grønt og blått lys..)

 

Se på dette som konstruktiv kritikk og sist men ikke mins HAPPY MODDING!

 

Edit: Er også veldig tilhenger av stilrene kabinett

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...