fxwz Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg var til frisøren i dag og farget håret. Jeg satt jo der å ventet en god stund og i løpet av den tiden så jeg en mann som gikk rundt å noterte ting på sin lille "handtop". Den var på størrelse med en standard musmatte bare litt tykkere selvfølgelig.. Jeg syntes at en slik bærbar måtte jeg bare skaffe meg,,, så derfor spør jeg om noen her vet hvor man kan skaffe seg en slik pc. Endret 5. august 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Mener du pda? Har aldri hørt om handtop... Dell selger f.eks pda. Det er små håndholdte pcer. Det finnes mange andre merker også. Elkjøp selger f.eks pda. Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://itavisen.no/art/1303804.html Som nevnt i artikkelen; «Handtop» er en mellomting mellom laptop (standard bærbar PC) og palmtop (lomme-PC med Palm OS eller Pocket PC operativsysem). Sjekk også ut: www.oqo.com Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Da tok jeg feil. Beklager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå