Sagacious Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Gabe Newell, CEO of Valve Software, has confirmed pre-load dates for the upcoming Counter-Strike: Source beta. Along with this he has also confirmed the date that Half-Life 2 will start pre-loading through Steam! Here's the full post from Gabe: Just got out of a review meeting. 8/11 the Cafe's turn on (tomorrow). 8/16 CZ/ATI users pre-load. 8/18 CZ/ATI turns on. 8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change). Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kompissen min lastet det akkurat ned. Ingenting han kan gjøre med fila. 400MB = Wasted veit ikke snakk om beat osv men her goes nothing hvor kan man få tak i betaen vill bare se om jeg kan gjøre noe med filene kanskje få det til å virke eller høre de nye våpen lydene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 IMO så er det ALT for mye warez snakk i denne threaden. La heller være å diskutere dette. Skaper bare missforståelser der enkelte (som ikke har lest rettningslinjene ordentlig) poster en eller annen link og får en ferie. Stenges pga det jeg skrev onvenfor og spamming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg