Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Når får vi det da???Noen som har noen dato enda? (Fåkk steam) Ingen dato ennå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 From His Imperial Gabeness: People can do it, but it's kind of a goofy thing to do since pre-loading doesn't give you the authentication necessary to play. It's like having a copy of an encrypted file - you have it but you can't do anything with it without the right keys to decrypt it. If people want to do it, they can, but it's no more exciting than going to someone's Steam installation and copying a cache file. And there are lots of other useless blobs of binary data people can download (e.g. the Catwoman trailer) that don't take away bandwidth from our content servers. Cyber-Café's go live tomorrow. So be told. If you do it, you're stupid. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Så poenget med å laste det ned er ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så poenget med å laste det ned er ? Dunno. En dude på en irc-kanal skrev at han skulle lage en non-steam versjon av det imorgen. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så poenget med å laste det ned er ? Folk syns det er "kult" å ha CS:S beta uten å få spillt det, det er sånn med alt, alt folk kan få tak i skal de ha uanz om det funker eller ei. Men om folk vil gjøre det, så forusaker de bare problemer for seg selv, steam serverene går treieger ergo det tar lengre tid å laste det for cyber cafeèr som gjør at det blir mer utsatt og du kan kanskje bli banna fra steam (ikke vet jeg) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Så poenget med å laste det ned er ? Folk syns det er "kult" å ha CS:S beta uten å få spillt det, det er sånn med alt, alt folk kan få tak i skal de ha uanz om det funker eller ei. Men om folk vil gjøre det, så forusaker de bare problemer for seg selv, steam serverene går treieger ergo det tar lengre tid å laste det for cyber cafeèr som gjør at det blir mer utsatt og du kan kanskje bli banna fra steam (ikke vet jeg) Hehe, godt sagt Kom igjen, la oss utnytte 400MB av hardiskplassen ved å laste ned en stor fil vi ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ja, og det slower ned steam networket og da... Går jo bare seinere for alle.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Får meg en god latter om folkene som pre-loader CS Source nå faktisk må gjøre det om igjen når det kommer til oss CZ og HL2-kuppong eiere. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Ja, og det slower ned steam networket og da... Går jo bare seinere for alle.. Kan du engelsk? And there are lots of other useless blobs of binary data people can download (e.g. the Catwoman trailer) that don't take away bandwidth from our content servers ^Thomas^: Man kan se hvordan weapons-skins og player-models ser ut med HL Model Viewer. Skal prøve nå. Endret 10. august 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Kompissen min lastet det akkurat ned. Ingenting han kan gjøre med fila. 400MB = Wasted Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så den funker ikke? nei sikkert ikke Njaal Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Må vi vente ENDA lengere på CS: Source Beta?, gleder meg til å prøve det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg tipper vi får det om noen dager, eller? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kompissen min lastet det akkurat ned. Ingenting han kan gjøre med fila. 400MB = Wasted Trodde du.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Kompissen min lastet det akkurat ned. Ingenting han kan gjøre med fila. 400MB = Wasted Trodde du.. Hva er det du får gjort noe med din fil, og hvordan da? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kompissen min lastet det akkurat ned. Ingenting han kan gjøre med fila. 400MB = Wasted Trodde du.. Hva er det du får gjort noe med din fil, og hvordan da? Jeg får extractet den.. Men når spillet blir unlocket til Nettcafèer osv, er det en kar som fikser en non-steam versjon. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg får extractet den.. Virker det hos deg? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg får extractet den.. Virker det hos deg? Jeg kan ikke spille, men jeg kan se filene osv. Høre på de nye våpen-lydene osv. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvor lastet du det ned? Jobbber du i nettcafen i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg