tivers1 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Synest det er bedre å bruke lang tid på å lage et bra spill enn og bruke liten tid å lage et middelmådig spill Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jippi! snart kommer Source betaen ut Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Nå har betatestingen for disse cyber cafeene begynt. http://img.photobucket.com/albums/v364/Max...oad_one_OMG.png Endret 10. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå har betatestingen for disse cyber cafeene begynt. http://img.photobucket.com/albums/v364/Max...oad_one_OMG.png Jepp, anbefaler folk og følge med på Steam CS:S Forum PS: Bildet er ikke fake. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Da tar det ikke lang tid før vi med CZ får prøve og Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 ' date='10/08/2004 : 17:05'] Da tar det ikke lang tid før vi med CZ får prøve og Virker som ting går etter planen nå. Da skal vi ha spillet ganske snart. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det ble 9 august og ikke 7ende som jeg sa, men nesten btw det er en liste på steam sin sider over cyber cafeer i hele verden som har betaen, og en av dem er i oslo. http://www.steampowered.com/index.php?area...tory&country=NO NORWAY OSLO * Galleriet Internettcaf? - StHans ( 47 22171317 Schweigaardsgate 6 OSLO 0185 så hvis noen bor i oslo kan dere jo ta en tur innom da det slippes og spille kan hende jeg gjør det, bor jo i bærum. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 det ble 9 august og ikke 7ende som jeg sa, men nesten Ikke akkurat. Den 9/10 August var planen at vi som vanelige brukere skulle få kunne spille CSS, ikke bare Cyber Kafeene. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Preloader nå.. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Preloader nå.. Bad, bad boy! :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Preloader nå.. Bad, bad boy! :!: Klarer ikke motstå. ikke skyt meg nå da.. Endret 10. august 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Hvis det ikke er ulovelig, kanskje du kan dele med oss hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Hvis det ikke er ulovelig, kanskje du kan dele med oss hvordan man gjør det? http://www.steampowered.com/forums/showthr...threadid=118005 Det som er fint med dette, er at man kan se hvilke filer som er mde i gcf-filen osv. edit: Og der var threaden slettet. Endret 10. august 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned folk er gale på steampowered-forumene nå. Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett. Hvis det ikke er ulovelig, kanskje du kan dele med oss hvordan man gjør det? http://www.steampowered.com/forums/showthr...threadid=118005 Det som er fint med dette, er at man kan se hvilke filer som er mde i gcf-filen osv. edit: Og der var threaden slettet. Da var det nok ikke så lovlig alikevel. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jaja, gjort er gjort. (Trykker ikke på cancel uansett, jeg) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hvorfor har jeg på følelsen at ting som dette vil utsette CS betaen ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hvorfor har jeg på følelsen at ting som dette vil utsette CS betaen ? Ærlig talt, det tviler jeg på. Hvis det var så viktig kunne de deaktivert content serverne en liten stund og fikset slik at vi ikke kan bruke den kommandoen.. Og some en på steam-forumene skrev: Its not our fault if Steam wasn't programmed to block non Cyber Cafe users. Endret 10. august 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Men det hjelper jo ikke å pre-loade spillet nå som dere ikke får spillt det uansett. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Når får vi det da??? Noen som har noen dato enda? (Fåkk steam) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg