Gå til innhold

CS: Source Beta utsatt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det ble 9 august og ikke 7ende som jeg sa, men nesten ;)

btw det er en liste på steam sin sider over cyber cafeer i hele verden som har betaen, og en av dem er i oslo.

http://www.steampowered.com/index.php?area...tory&country=NO

NORWAY

OSLO

* Galleriet Internettcaf? - StHans ( 47 22171317

Schweigaardsgate 6

OSLO

0185

så hvis noen bor i oslo kan dere jo ta en tur innom da det slippes og spille :D kan hende jeg gjør det, bor jo i bærum.

Lenke til kommentar

Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned :p folk er gale på steampowered-forumene nå. :D Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett.

Lenke til kommentar
Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned :p folk er gale på steampowered-forumene nå. :D Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett.

Preloader nå.. ;)

Lenke til kommentar
Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned :p folk er gale på steampowered-forumene nå.  :D  Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett.

Preloader nå.. ;)

Bad, bad boy! :p :!:

Lenke til kommentar
Preloadinga av Cs-source har begynt, og noen har funnet kommandoen som gjør at alle kan laste det ned :p folk er gale på steampowered-forumene nå.  :D  Jeg tror ikke dette er lovlig, så venter med å preloade.. får ikke spilt før release uansett.

Preloader nå.. ;)

Bad, bad boy! :p :!:

Klarer ikke motstå.

ikke skyt meg nå da..

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Hvis det ikke er ulovelig, kanskje du kan dele med oss hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar

http://www.steampowered.com/forums/showthr...threadid=118005

Det som er fint med dette, er at man kan se hvilke filer som er mde i gcf-filen osv. :p

edit: Og der var threaden slettet.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

http://www.steampowered.com/forums/showthr...threadid=118005

Det som er fint med dette, er at man kan se hvilke filer som er mde i gcf-filen osv. :p

edit: Og der var threaden slettet.

Da var det nok ikke så lovlig alikevel.

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg på følelsen at ting som dette vil utsette CS betaen  :ermm: ?

Ærlig talt, det tviler jeg på. Hvis det var så viktig kunne de deaktivert content serverne en liten stund og fikset slik at vi ikke kan bruke den kommandoen.. :)

Og some en på steam-forumene skrev:

Its not our fault if Steam wasn't programmed to block non Cyber Cafe users.
Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...