Torjus Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Når kommer den? Jeg har CZ! Men må jeg registrere det og sånt piss i "Browse games"? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Når kommer den? Jeg har CZ! Men må jeg registrere det og sånt piss i "Browse games"? Hvem vet...? Neppe noen. Det er bare til å vente å se hva som skjer....... Lenke til kommentar
KeraDan Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Tror han mente at det er ikke noen som vet det enda. Endret 7. august 2004 av KeraDan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 I morra hadde vi spillt CSS om Valve hadde klart å holde noe Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tror han mente at det er ikke noen som vet det enda. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har CZ, hvordan kan jeg teste CS: Source? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har CZ, hvordan kan jeg teste CS: Source? *Dunke hodet i bordet til han glemmer at noen faktisk klarte å stille det spørsmålet* Hvis du faktisk hadde lest tråden så står det at det dukker opp i steam greia di for nedlasting. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har CZ, hvordan kan jeg teste CS: Source? *Dunke hodet i bordet til han glemmer at noen faktisk klarte å stille det spørsmålet* Hvis du faktisk hadde lest tråden så står det at det dukker opp i steam greia di for nedlasting. Om et par år. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan dere huske da de sa at Source demoen skulle komemt ut den 17 juli? ah... det var tider det! lol Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 At jeg må kjøpe en HL1 mod for å spille en HL2 mod er jo ett genistrek i seg selv. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fåkkmådderfåkker da! Når blir CS:S Beta released da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Fåkkmådderfåkker da!Når blir CS:S Beta released da? Kanskje neste år en gang. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja dette var jo noe nytt.... Må helt tilbake til Half-Life for å se hvor pålitelig Valve er. Half-Life var neeesten ferdig da Valve bestemte seg for å IKKE være fornøyd med resultatet, så skrota de ALT og begynte på nytt (Mer eller Mindre). De sendte ut skjermbilder av Team Fortress 2 med Half-Life for så og lage bøttevis av versjoner av det uten å gi ut EN! CS:CZ gikk gjennom hele 4 utviklere før Valve så seg ferdig med det. Half-Life 2 gidder jeg ikke gå innpå en gang, grunnen til at det ble utsatt var ifølge Valve, at de ble hacka og kildekoden ble stjålet. Vet nå ikke helt jeg, altså etter det jeg hadde lest så hadde de kildekoden på en pc som manglet ca. 20 sikkerhetsoppdateringer? En skal være passe tett i nøtta for å ligge kildekoden til tidenes muligens største spill på en PC som ikke er skikkelig sikret mot slike ting. Ja og nå utsetter de altså CS:Source også.......jaja mer var det vel ikke å forvente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 personlig synes jeg det er helt latterlig, men valve kjører nå sitt eget løp, jeg har null tiltro til dem. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 http://www.steampowered.com/?area=news melder iallefall nå om følgende Pre-loading of the Counter-Strike: Source beta to cyber cafés begins today. On Wednesday, this first phase of the beta will open and the game will be playable at all cyber cafes that subscribe to the Valve Cyber Café Program. Later this month, the beta will be extended to owners of Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 personlig synes jeg det er helt latterlig, men valve kjører nå sitt eget løp, jeg har null tiltro til dem. Samme her. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 personlig synes jeg det er helt latterlig, men valve kjører nå sitt eget løp, jeg har null tiltro til dem. Samme her. gledet meg sinnsykt til hl2 og cs:s, men vet ikke helt om jeg tror på de lenger.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har CZ, hvordan kan jeg teste CS: Source? *Dunke hodet i bordet til han glemmer at noen faktisk klarte å stille det spørsmålet* Hvis du faktisk hadde lest tråden så står det at det dukker opp i steam greia di for nedlasting. Om et par år. Gratis? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har CZ, hvordan kan jeg teste CS: Source? *Dunke hodet i bordet til han glemmer at noen faktisk klarte å stille det spørsmålet* Hvis du faktisk hadde lest tråden så står det at det dukker opp i steam greia di for nedlasting. Om et par år. Gratis? Det var en kødd, men CS Source blir gratis til alle som kjøper HL2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg