Windoge Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nå ser det ut til at Valve har utsatt et spill atter en gang. Dere som hadde forventet å få spille CS: Source 10. August må belage dere på å vente lengere. Counter-Srike: Source will not start pre-loading on the 5th. We are working extremely hard to get it out and will have more information on this soon. --Jess Cliffe Kilde: Halflife2.net "News" Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Var ikke noe annet å forvente... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Sjokk. Denne gangen kommer de et par timer før 5. August for å fortelle oss at de utsetter beta testingen av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 latterlig.. samme gjorde de med hl2 i fjor, like før deadline så går de ut og sier at hl2 vil bli utsatt, selv om de hadde visst dette lenge. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Forbanna latterlig er det! Har de ikke lært? Gi oss falske forhåpninger, og kunngjøre utgivelses datoer de VET de ikke kommer til å rekke. Gjør meg så jævlig irritert... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg ga jo nyheter for litt siden at source betaen ikke kom til cz kunder for om 2 uker da.. men ingen svarte :X Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 jeg ga jo nyheter for litt siden at source betaen ikke kom til cz kunder for om 2 uker da.. men ingen svarte :X 2 uker? Etter utsettelsen har ikke Valve sagt noe mer om når vi blir å få teste betaen. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Valve er jo helt idioter.. Jeg har mista all forventning og håp mot hl2 for lenge siden. Regner med at det aldri fantes noe "hl2"! Et komplott! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 thomas: jo. grunnen til at den ble utsatt er fordi cyber cafe folka trengte "extra features", og det skulle ta en til to dager og implementere. sa vi far nok se betaen den 7ende august. MEN, planen frab egynnelsen var og gi betaen til cz kunder en eller to uker etter at cyber cafe folka fikk den.. sa det vil si for oss cz eiere om en til to uker. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Varer ihvertfall cs 1.6 litt lenger da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 thomas: jo. grunnen til at den ble utsatt er fordi cyber cafe folka trengte "extra features", og det skulle ta en til to dager og implementere. sa vi far nok se betaen den 7ende august. MEN, planen frab egynnelsen var og gi betaen til cz kunder en eller to uker etter at cyber cafe folka fikk den.. sa det vil si for oss cz eiere om en til to uker. Får se betaen 7. August? Jeg tror det ikke før jeg ser det når det gjelder de folkene. Lenke til kommentar
ultim3d Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 En ting er om beta 1 kommer snart.. en annen ting er om det faktisk er "spillbart"? Vi har kommet til cs 1.6, men det er framdeles masse buggs ^^. For dere som var med på beta-versionene av cs, så husker dere vell alle hvor utrolig fullkomment det var Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 thomas: jo. grunnen til at den ble utsatt er fordi cyber cafe folka trengte "extra features", og det skulle ta en til to dager og implementere. sa vi far nok se betaen den 7ende august. MEN, planen frab egynnelsen var og gi betaen til cz kunder en eller to uker etter at cyber cafe folka fikk den.. sa det vil si for oss cz eiere om en til to uker. 7. August, ser ingen beta Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tviler på at du kommer til å se den i nermeste fremtid.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Da vil du neppe se Half-Life 2 i nermeste fremtid heller. Siden de legger CS Source i lag med Half-Life 2 så kan de jo ikke si at Half-Life 2 er gold (Slippe det ut) før betatestingen av CS Source er over, og per i dag har ikke engang "pre-loading" av spillet startet. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Blir nok enda et år før man får se hl2. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 er CS:Source det samme som CS: Source beta?? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Og jeg som gledet meg til å komme hjem til CSS.. Idiotisk. Lenke til kommentar
KeraDan Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Får vel bare vente... og vente.. og vente.. og vente.. og.. joa :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg