musicmixer04 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hei.. jeg trenger en psu som er så stille at man ikke kan høre den... har et athlon64 system... er hypp på å gi litt penger for den, men den måååå være svært stillegående, helst ikke lage en eneste lyd...jeg jobber forøvrig med musikkopptak, så hver liten lyd vil jeg betale for å fjerne... men kanskje innen rimelighetens grenser da.... noen erfaringer å dele? har hørt at zalman og enermax har en hel hau og velge mellom... er ikke sikker på om hvor mange watt jeg trenger(har nå 400w) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Se på NorthQ på komplett (12-17dB)? 4-500,- tror jeg BTW: Feilpost? Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kansje denne er den du leter etter: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet686.htm Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 kanskje feilpost ja... takk for tipset Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 insider: skulle gjerne hatt regulering av viftehastighet bak, ellers ser den bra ut Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Denne bør vel være ganske så stillegående? Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 hehe ja der har vi godsaken...men prisen likte jeg ikke da... forresten hvor mye kan jeg kjøre på en 350W? vet ikke om det er nok den største var jo sinnsykt dyr Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Denne Levicom 500W strømforskyningen er det justerbar vifte på. Blir kansje litt for "stilig" til ditt bruk Har den selv og er meget fornøyd med den. (eneste er at den gir ut noe høy 12V) Viften blir nesten lydløs når du setter den på minimum hastighet. Skal lytte ganske så bra for at du skal høre den. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 forresten hvor mye kan jeg kjøre på en 350W? Vill jo si litt på hvilket merke det er osv. Men på min 360W Chieftech Strømforskyning kjørte jeg Cpu (2400+@2,2ghz), hk, minne, lydkort, Skjermkort (9800xt), 6 WD Disker samt 5 vifter og en del katoder. Tror det var ca akuratt det den tålte. Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 takker og bukker nå har jeg noe å tenke på til i morgen Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hvis du finner ut at du skal ha en annen så gå inn på: www.microplex.no www.3dfxcool.no www.netconnection.no og så på strømforskyninger der Lykke til ! PS: her har du en topic som omhander en som skal ha en veldig stillegående psu; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=245697&hl= Les den så får du nok noen synspunkter på hva du vill ha Endret 5. august 2004 av insider Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 hei...tror det blir en av de følgende jeg kjøper bequite eller denne silenx ser ut som de er stille som mus begge to.. noen med erfaringer????????????????+ takker Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 obs så ut som linkene ikke funka.. prøver igjen http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet707.htm eller http://www.vendur.no/catalog/product_info....products_id=111 Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hva med denne? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3746 Endret 5. august 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 sikkert veldig bra, men er sånn at jeg ikke kjører noe særlig kabinettvifter( kun veldig liten hastighet på kabinettviftene).. tror at en vifteløs psu forutsetter bra gjennomlufting i kabinett, men da blir jo støyproblemet disse viftene istedet for psuen... altså problem bare flyttet.. jeg vil ha minimal viftehastighet på alle vifter og kjører cool`n quiet engi eller ikke? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Har selv en Antec TruePower430 Dette er en knallbra PSU, den leverer det den skal selv ved høy belastning pluss at den er meget stillegående Endret 5. august 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 ja ser veldig bra ut... ble usikker igjen om det blir antec, bequiet eller silenx min hovedprioritering skal være en psu som MÅ være helt stille så man ikke hører den helst 15 dba (mer eller mindre) det er veldig kritisk når jeg skal ta opp lydkilder uten at jeg får bakgrunnsstøy... hjertelig for alle svar hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå