Krankemot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 når pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.' har hatt problemer med motherboard vifta før, har da baare smørt den opp, Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Cpu bør ligge på rundt 40-45 for at den skal ha en fin temperatur. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 når pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.' har hatt problemer med motherboard vifta før, har da baare smørt den opp, Restarter pc'en bare når du bytter bane? Off Topic: 40-45C sier du ^Th0mas^? Ikke verst av det luftkjølte systemet min å klare 30C Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Restarter pc'en bare når du bytter bane? Off Topic: 40-45C sier du ^Th0mas^? Ikke verst av det luftkjølte systemet min å klare 30C ja, den bare restrter av seg selv, utrolig irriterende. før kom det en såkalt "bluescreen" men nå bare restarter den, kanskje fordi det skjer så fort... off topic: en kamerat av meg hr 84 C på cpu til vanlig, Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 når pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.' har hatt problemer med motherboard vifta før, har da baare smørt den opp, Restarter pc'en bare når du bytter bane? Off Topic: 40-45C sier du ^Th0mas^? Ikke verst av det luftkjølte systemet min å klare 30C Enten _veldig_ kald på rommet ditt, eller Asus hk.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 når pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.' har hatt problemer med motherboard vifta før, har da baare smørt den opp, Restarter pc'en bare når du bytter bane? Off Topic: 40-45C sier du ^Th0mas^? Ikke verst av det luftkjølte systemet min å klare 30C Enten _veldig_ kald på rommet ditt, eller Asus hk.. På rommet mit er det vet normal temeratur, men jeg har et Asus P4C800-E Deluxe Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vel - du sier jo selv at du har hatt problemer med CPU-vifta tidligere - ville jo da ha byttet denne før resten av PCn tar kvelden. Og 30'C er lite aktuelt på en luftkjølt prosessor. Mulig BIOS og alt sier det, men tar du på ribba så tviler jeg sterkt på at fingrene dine vil oppfatte det som kaldt... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Skjønner fremdeles ikke hvordan dere kan si det uten å vite hva slags prosessor han har... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg vedder på det er en AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+ Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hvordan prossesor har du? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hva med å lese posten over? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hva med å lese posten over? der står det at han vedde på at det er en AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+ det er ikke sikkert Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er sikkert jo for det er det som står i profilen til trådstarter Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har AMD Xp 3000+ som ligger på 60 grader gjennomsnitt. Burde vel kanskje få tak i noen flere kabinett vifter.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 40C på cpu er jo normlt, jeg er mer opptatt av system tempraturen... og hvorfor pcen restarter seg selv... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Hva med å lese posten over? der står det at han vedde på at det er en AMD Athlon XP, 1466 MHz (5.5 x 267) 1700+ det er ikke sikkert joda det stemmer finfint det Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Alt under 60 grader på en Athlon XP skal gå bra Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 min cpu ligger rundt 75-80c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå