Gå til innhold

hva er normal cpu/system tempratur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.'

har hatt problemer med motherboard vifta før, har da baare smørt den opp,

Restarter pc'en bare når du bytter bane?

Off Topic:

40-45C sier du ^Th0mas^? Ikke verst av det luftkjølte systemet min å klare 30C ;)

Lenke til kommentar

Off Topic:

40-45C sier du ^Th0mas^? Ikke verst av det luftkjølte systemet min å klare 30C ;)

ja, den bare restrter av seg selv, utrolig irriterende.

før kom det en såkalt "bluescreen" men nå bare restarter den, kanskje fordi det skjer så fort...

off topic: en kamerat av meg hr 84 C på cpu til vanlig,

Lenke til kommentar
når  pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.'

Off Topic:

Enten _veldig_ kald på rommet ditt, eller Asus hk..

Lenke til kommentar
når  pcen min står stille, ligger både system og cpu vifta rundt 40 grader, med kabinettet av. men, når jeg spiller f.eks cs og bytter bane restrter pcen av seg selv.'

Off Topic:

Enten _veldig_ kald på rommet ditt, eller Asus hk..

På rommet mit er det vet normal temeratur, men jeg har et Asus P4C800-E Deluxe ;)

Lenke til kommentar

Vel - du sier jo selv at du har hatt problemer med CPU-vifta tidligere - ville jo da ha byttet denne før resten av PCn tar kvelden.

Og 30'C er lite aktuelt på en luftkjølt prosessor. Mulig BIOS og alt sier det, men tar du på ribba så tviler jeg sterkt på at fingrene dine vil oppfatte det som kaldt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...