MaxCPU Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et lcd display, men siden jeg overhodet ikke har noen lodde eller noe særlig med elektronikkkunnskaper så jeg kom over http://www.computergeeksexchange.com/pdt/lcd.html og tenkte på å bestille meg en 20x4 med backlight. Sendte dem en mail ang. frakt osv. og fikk vite at det kom på 31$ tilsammen. Dette virker jo ikke mye! Så var dette det dette ang. mva. Sendte dem en mail tilbake og spurte. >Hi >we need to inform you that the 20x4 lcd with >backlight is out of stock. >we have the one without backlight. >we normally sent it as "hobby kit" and so far >customers have received it with no tax. >as it varies from country to country if there is >any tax involved you have to bear it yourself. >regards Greit nok det! Slipper jeg mva. kommer jeg unna med 280kr og med mva. ca. 350kr. Men skal ikke alikevel mva. i landet tingene selges trekkes fra, i alle fall hvis man ber om det?!?! Toll er det visst ikke på varene og dermed skulle det vel ikke være noen uforutsette utgifter? Noen som har erfaring med firmaet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå