thomassit0 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ifølge VG.no skulle vo hotmail brukere få 250MB lagring i mnd skiftet juni juli, men fremdeles har jeg lusne 2MB..!! noen som vet noe?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har hørt at det skulle komme i september / oktober. Men nå skal man ikke stole på alt man hører.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hørte noe om at det skal komme i løpet av høsten Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hørte noe om at det skal komme i løpet av høsten Det er det jeg også har hørt, men man vet aldri. Det er bare til å vente å se... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jepp, den som venter får se.. Selv har jeg nylig gått over til Gmail Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ifølge VG.no skulle vo hotmail brukere få 250MB lagring i mnd skiftet juni juli, men fremdeles har jeg lusne 2MB..!! noen som vet noe?? Uten å måtte betale noe for det? BTW, hvordan får man Gmail? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 den oppgraderingen kommer til høsten ja Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ifølge VG.no skulle vo hotmail brukere få 250MB lagring i mnd skiftet juni juli, men fremdeles har jeg lusne 2MB..!! noen som vet noe?? Uten å måtte betale noe for det? BTW, hvordan får man Gmail? Ja uten å måtte betale for det. Man får gmail vet at noen som allerede har gmail inviterer deg. Det er ikke alle som har gmail som kan invitere. Kun de som har fått såkalte invites. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ifølge VG.no skulle vo hotmail brukere få 250MB lagring i mnd skiftet juni juli, men fremdeles har jeg lusne 2MB..!! noen som vet noe?? Uten å måtte betale noe for det? BTW, hvordan får man Gmail? Man må bli invitert av noen som har Gmail fra før. Jeg har hatt Gmail i litt over en mnd, men har ikke fått mulighet til å invitere noen enda. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ifølge VG.no skulle vo hotmail brukere få 250MB lagring i mnd skiftet juni juli, men fremdeles har jeg lusne 2MB..!! noen som vet noe?? Det de mente (eller missforstod) var at amerikanerne kom til å få 250mb i Juli\august, mens vi andre må vente til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå