tor_erik Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hva er det som skjer? Topic sier mye, i tillegg kan jeg si at jeg får 404 stadig vekk. Jeg kjører MSN Explorer og Win XP Pro. Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) har samme problem med opera og forumet.. kom inn først nå - ikke kommet inn på 2 timer. kan ha kommet av tordenvær her og ustabil internett. Endret 4. august 2004 av insider Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sendte denne til mod. Gef: QUOTE Har forumet vært nede en times tid eller var det bare hos meg (tviler, da alle andre sider funket).Mye slikt for tiden... kjedet meg sånn at jeg måtte finne "feil" på QXL Nedetiden har vært i to timer ... uvisst hvorfor Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 kan det muligens ha vært pga tordenværet som er på østlandet ? hvis servern står i oslo så kan det vel muligens være det der også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 QUOTE (insider @ 05/08/2004 : 01:42) kan det muligens ha vært pga tordenværet som er på østlandet ?hvis servern står i oslo så kan det vel muligens være det der også. Nupe, serverene våre kjører på UPS, overspennings-sikret, og med strøm fra 2 fysisk forskjellige linjer (kraftverk) etc så skal litt mer til for å ta oss ned vil jeg tro. Men vi jobber med å se hva som skjer med serveren. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 VG sliter og... det gjorde QXL og tidligere Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har problemer med å komme inn på forumet fra forsiden, øverste knapperad. Må gå via en direkte link til et emne deretter får jeg tilgang til alle forumdelene. Kommer heller ikke inn på Tester. Tele2 og Opera Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 QUOTE (cremaster @ 07/08/2004 : 00:56) Har problemer med å komme inn på forumet fra forsiden, øverste knapperad. Må gå via en direkte link til et emne deretter får jeg tilgang til alle forumdelene. Kommer heller ikke inn på Tester. Tele2 og Opera Hva mener du med problemer med å komme inn?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg