mongiss Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heisann godtfolk! Skal ha eksosflammekaster på min volvo pv, men har bare fått litt sånn halveis råd av noen som kjenner noen som har en fetter som er svogern til noen som har gjort det. Jeg har kjøpt inn ekstra coil, tennplugg, trykkbryter og tenningskabel, men er ikke sikker på koblinga. Prøvde å paralellkoble coilene og sette bryter på minusledningen men da blei hele bilen elektrisk. Noen som har peil? Det beste hadde vært om noen hadde ett koblingskjema... Takker for svar Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 dette høres ikke sunt ut... vel vel. Coilen trenger pluss og minus, bare trekk minus fra karosseri, og sett bryter på pluss.borr et hull i potta di der skrur du fast tennpluggen.. så må du vel ha noen bensinslanger og noen dyser neddi potta di også. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Husk å montere et 12kg pulverapparat i bilen, du vil trolig trenge det. Skal du montere bensinsprut i eksosanlegget, leker du med livet. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dette høres ikke bra ut... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Og for all del , HUSK Å FILME DETTE! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Og for all del , HUSK Å FILME DETTE! Darwinawards (www.darwinawards.com) elsker dokumenterte tilfeller av idioti - og du kan glede folk i årevis fremover Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 De gjorde det på "Pimp My Ride", men de måtte fjerne det fordi det ikke var lovelig . Lenke til kommentar
mongiss Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har ikke tenkt å putte bensininnsprøytning i potta, bilen har så mye overskuddsbensin alikevel, blir ikke noe problem å få flamme. Har faktisk skaffet meg ett pulverapparat til bilen. Det er vel litt drøyt å si at man leker med livet, de selger jo flame thrower kits i butikken, chumps! Skal prøve med en trykkbryter på plussen eller kanskje minusen, får se. Takk for rådet. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Her er det du skal ha: Link: http://www.soundstyling.no/show.php?css=2&...kter/593100.htm Lenke til kommentar
mongiss Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har alt untatt det releet, hva er det til? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 du må poste bilde her når du er ferig Lenke til kommentar
mongiss Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 har fått til gnist i tennpluggen i potta men ikke noe flamme enda... skal prøve med flybensininnsprøytning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå