XXXX Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) x Endret 13. mars 2018 av Cuddic Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) btw, dette er kraftig feilpostet. Nestegang stiller du dette spørsmålet i en egnet kategori. Foreslår du titter på Produktguiden på www.akam.no Der er det en egen kategori for slike produkter og du kan sikkert finne noen folk som har lagt ut sine erfaringer med slike. Jeg er litt usikker på hva slags utvikling du ettersøker, da dette er bare en kortleser med en harddisk inni. Dette er ikke noe unik teknologi som ikke finnes noe annet sted. Utviklingen den tar følger normal harddisk utvikling. Selv har jeg bare brukt en slik på en ferie tur, men det var uvurderlig. AKIRA Endret 5. august 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som vet prisen på en sånnen? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 X-drive hos komplett 1092,- Da må en kjøpe harddisk i tillegg. Vil tro du får en 40 giga-byte-harddisk til under tusen kroner. (som passer) Da jeg kjøpte min x-drive med 20 giga inkludert, for over et år siden, kostet den 2500,- ca. mvh JO Ps... behandle slike dingser pent, da det er en harddisk inni som ikke tåler all verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå