Maynard James Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hei, jeg har nettopp skiftet psu i pc'n til min bror, og når jeg har plugga i alle kablene så finner jeg ikke noen harddisker, primary master og slave er satt som de var før, men når jeg skal boote kommer det "disk boot failure" noen som vet hva jeg kan gjøre? Shade Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror nok du har blingset litt på kablene. Koble ut alle diskene unntatt bootdisken og vær sikker på at den er primary master (og at hdd0 er bootdisk i bios). Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hei, jeg har nettopp skiftet psu i pc'n til min bror, og når jeg har plugga i alle kablene så finner jeg ikke noen harddisker, primary master og slave er satt som de var før, men når jeg skal boote kommer det "disk boot failure" noen som vet hva jeg kan gjøre? Shade Tyder på at en av kablene er satt feil. Sjekk en gang til at alt står som det skal (bootdisk er master på første IDE-kontrollet etc). Dersom ingenting fungerer etter det, kan man begynne å bekymre seg for feil på harddisk Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 tusen takk for svar, jeg fikk det til nå hadde plassert master og slave feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå