fargoth Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Lurer på om dette er gjort med vilje eller bare for tull.. Endret 13. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bare du som er pervo Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tja, kanskje ? I tillegg uttales "Poota" omtrent likt som "puta", som betyr "hore" på spansk. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tar jeg ikke helt feil uttales Fuchs som Fjus, men greit å tenke litt koffert Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Minner meg litt om en fyr på avisruten min som heter "Cock" til etternavn. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ingenting slår Formel-1 sjåføren med etternavn Panis. Prøv forresten å kjøp bolle på bensinstasjon i Danmark med kvinnelig betjening, det blir interresant hvis ingen på forhånd forteller deg at bolle = sex på dansk. Jeg har gjort den tabben. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Prøv forresten å kjøp bolle på bensinstasjon i Danmark med kvinnelig betjening, det blir interresant hvis ingen på forhånd forteller deg at bolle = sex på dansk. Jeg har gjort den tabben. Haha, den må nesten prøves Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hehe tror det var en som het Fuchs i Hitman Contracs også Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Yep, det var en fyr i Hitman som het det også, brøt ikke ut i latter av den grunn.... Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Liker det med ungen til han scientisten som liker Quake 43 bedre enn Super Turbo Turkey Puncher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå