Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg skulle nettopp til å sette meg ned med maskinen min. Skrudde den på, men så glemte jeg å plugge i musen. Maskinen kom til login-screen og jeg restartet den igjen. Plutselig får jeg opp en feilmelding hvor det står noe som: C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTEM filen er skadet eller "noe annet". Reparer den ved å sette i Windows cd'en og trykke på 'r' Så setter jeg i disken og venter til jeg får beskjed om å trykke på 'r' for å reparere. Så får jeg opp valget om å enten trykke ENTER for EXIT eller velge Windows-partisjon. Jeg trykker på '1' (som det står foran partisjonen), men ingenting skjer. Maskinen henger seg når jeg trykker på ENTER. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvilket operativsystem er dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Windows XP pro. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 tja... håper jeg bommer jekli nå, men det har tordnet fælt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 tja... håper jeg bommer jekli nå, men det har tordnet fælt da Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Her er noe du kan kikke på: Recovering Windows XP using the Recovery Console Hvis det ikke hjelper bør du kanskje prøve dette: How to Perform a Windows XP Repair Install Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Takk hårek. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå