totto86 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heisann. Her om dagen mens jeg hørte på mp3 dukket det plutselig opp en melding om at en av mappene ikke virket som de skulle. Det gikk rett og slett ikke ann å gå inn på mappa engang. Litt etter kom det en ny beskjed om det samme bare nå gjaldt det en ny mappe. Begge mappene inneholdt mp3. Jeg reboota dataen, og da jeg slo den på igjen var ikke D: idet heletatt å finne på maskinen, jeg fannt bare C:. Det kan virke som at det ikke er noen partisjoner på D:, men syns det er rart at den plutslig skal forsvinne helt uten videre. Partition Magic finner den fysiske disken, men ser ikke noe partisjoner. Det er snakk om en "Samsung SP1604N" harddisk http://www.samsung.com/Products/HardDiskDr...ies_SP1604N.htm Om noen vet hva som kan være feil hadde det vært hyggelig med noen tips Lenke til kommentar
CybermanXP Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Rart, dette skjedde hos meg også. Også der var det mp3. Bruker windowsxp og linux. IBM disk. Ser den ikke i linux heller. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Partisjonstabellen er vel blitt korrupt av varme/fysisk feil eller noe anna drit. Bruk GetDataBack for å gjenopprette filene såfremt det ikke er noen fysiske feil på disken. Lenke til kommentar
totto86 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Wee! Etter mye om og men fikk jeg tak i GetDataBack som funka og sitter nå å retter opp filene igjen . Nydelig program ass! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
totto86 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Hei igjen . Nå har jeg brent ut en hel haug med saker som jeg har fått gjennoppretta via Get data back. C: er nemli på 60GB og da er det ikke lett å flytte over 110 GB som er på D: til disken på 60GB. Dermed har jeg valgt å brenne ut istede. Nå begynner jeg å bli dritt lei av å brenne ut . Og selvom jeg får brennt ut alt og så formatert disken, så er det vell sjangser for at feilen fortsatt er der? Jeg har hørt at XP Service Pack 1 kan fikse sånn at jeg kan se hele disken igjen. Fordi uten den service pakka klarer ikke xp å takle mer en rundt 130 GB totalt. Stemmer dette? Isåfall må jeg da bare ta ut HD'n, legge inn SP 1 og putte HD'n inn igjen for å fikse hele problemet? Dette hadde spart meg for masse tid og jeg hadde fått fiksa problemet for alltid, eller hva? Koselig om noen kan gi meg noen tips til hva jeg burde gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå