c-man Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Når jeg skal starte opp Windows får jeg en feilmelding om manglende fil: C:/windows/system32/netdc.exe. Noen som vet hva denne filen hører til? Fant ut av det... var et virus... Fjerna det med hijackthis.. Et annet problem... Når jeg forsøker å spille av videosnutter i win mediaplayer får jeg opp en feilmelding om at filen er skadet eller formatet støttes ikke. Jeg har forsøkt å fjerne media player og installere ny uten at dette hjelper. Noen forslag på hva som er galt, evt. hvordan jeg kan løse dette? mvh c-man Endret 4. august 2004 av c-man Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Et annet problem... Når jeg forsøker å spille av videosnutter i win mediaplayer får jeg opp en feilmelding om at filen er skadet eller formatet støttes ikke. Jeg har forsøkt å fjerne media player og installere ny uten at dette hjelper. Noen forslag på hva som er galt, evt. hvordan jeg kan løse dette? Det er vel liten hjelp i å reinstallere WMP når problemer er at filen er skadet eller formatet ikke støttes. Når det står det i feilmeldingen, er det nok det som er feilen. Sjekk hva slags filformat det er, og sammelign med listen over filformater som støttes. Hvis det ikke finnes kan du jo prøve f. eks WinAMP - den støtter flere formater enn WMP. Hvis det viser seg at det er et støttet filformat, så er vel problemet at filen er korrupt Lenke til kommentar
c-man Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Filmsnuttene funker som bare det - feilmeldingen kommer opp om jeg forsøker å streame fra internett også - så det er ikke bare de jeg har på hd dette gjelder. Om jeg forsøker å spille av de nedlastede snuttene i f.eks vlc-player funker dette finfint. Så det er definitivt ikke filene det er noe galt med. Når det gjelder støttede filformat så skal mediaplayeren min være standard-player for stort sett alt... Musikk-cd og mp3 funker fint i mediaplayer, problemet er kun for film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå