Gå til innhold

k700i- nokia 6230


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært en nokia bruker men senest i sommer så brukte jeg en t630 i en måned. Mye bra funksjoner men også noen klare mangler (IMHO) i forhold til Nokia 6230.

 

Det jeg hovedsaklig reagerte på er :

 

Ved tapt anrop så vises ikke dette på skjermen etter at skjermspareren slår seg på. (det står der bare i noen minutter før det forsvinner) Man må fysisk skru av tastelåsen før man kan se om man har tapte anrop. På nokia'n så er det ett ikon på skjermspareren som viser at jeg har tapt anrop så jeg slipper å røre telefonen for å sjekke om noen har ringt.

 

Tregere en nokian ved tasting av sms og søk på navn.

 

 

 

Mitt spm er : Er det noen som bruker\har brukt nokia 6230 og k700i som kan sammenligne og som vet om disse funksjonene har blitt bedre enn på t630?

 

Takk

 

.ari

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd Nokia 6230, men jeg har hatt en K700i.

Kan jo si litt om hva jeg synes om den.

 

Fantastisk skjerm, flott design, bra kamera, zoom, liten og lett.

 

Minus med telefonen som jeg personlig synes var følgende:

 

- lett å få støv under displayet. (umulig å få bort igjen)

- billig tastaur. Med det mener jeg, at det gikk an å se hvor selve tasten var limt.

Du kan skimte lim flekken under hver tast. Ikke pent.

- Ringevolum. Konstant høyt, selv på nivå 1.

- Dårlig batteritid.

Lenke til kommentar

Min K700i og 6230 erfaring er dummy(dessverre :( ). Utifra det kan jeg si at tastene til nokia er veldig gode! SE sine er veldig digge de å da...

 

Utformingen vinner K700i overlegent! Liten og lett + Ekstremt (!) god og holde i ;)

 

Minnekort er jo noe k700i burde hatt. Jeg synes det er veldig synd at den ikke har det, for da ville jeg ha kjøpt den!

Lenke til kommentar

så er det bra display....

hva er vitsen med å svare på slike poster som dette når man ikke svarer på det som det blir spurt om..

jeg hadde en t610 før der kom et opp på skjerm spareren når det var ubesvart..så oppgradertejeg programvare på den så ble det borte..

så det kommer vell ann på programvaren..

men ser ikke på dette som grunn nok for å ikke kjøpe k700

 

blir bare oppgitt når folk svarer på dumme ting..som ikkehar noe med saken å gjøre..fordi em synes telefonen er sååå fin at dem må fortelle hva dem synes..ikke hva det ble spurt om

Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd Nokia 6230, men jeg har hatt en K700i.

Kan jo si litt om hva jeg synes om den.

 

Fantastisk skjerm, flott design, bra kamera, zoom, liten og lett.

 

Minus med telefonen som jeg personlig synes var følgende:

 

- lett å få støv under displayet. (umulig å få bort igjen)

- billig tastaur. Med det mener jeg, at det gikk an å se hvor selve tasten var limt.

Du kan skimte lim flekken under hver tast. Ikke pent.

- Ringevolum. Konstant høyt, selv på nivå 1.

- Dårlig batteritid.

har selv fått støv under displayet.. meget irriterende :roll:

Lenke til kommentar

Det står ikon for ubesvart både på skjermsparer (har dog ikke sjekket om det står der konstant) og på "hoveddisplayet".

 

Kan ikke se på min telefon hvordan tastene er limt på, og har heller ikke støv under displayet.

 

Med mye bruk av radio og mp3 (2-3 timer om dagen) og vanlig telefonbruk, så holder batteriet i 2 dager på min telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...