Shotherra Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Når datamaskinen ikke er i Bruk!!! så LEVER WINDOWS!! Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Joa... men old2k..... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hmm... VELDIG GAMMEL, men den er jo bra då! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Pokker ta, glemte at den er gammel.. Men det hadde jo vært rått å ha den som skjermbeskytter da? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Joa... men old2k..... Klapp igjen. Det er alltid noen som ikke har sett den/det. De som ikke har sett den (inkludert meg), er lei av folk som kommer og sier "Old" hele tiden. Endret 5. august 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 OLD! Må være lov å konstatere at det er gammelt nytt, på en fin måte? Sett den før ja, festlig likevell Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Thomie6600... Du er No0b2k!!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har faktisk ikke sett den før jeg og jeg synes den var MORSOM! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 festlig! (hvor gammel den er har ingenting med saken å gjøre ) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Pokker ta, glemte at den er gammel.. Men det hadde jo vært rått å ha den som skjermbeskytter da? Har den som skjermbeskytter jeg, er litt artig. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 minte meg om worms.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Pokker ta, glemte at den er gammel.. Men det hadde jo vært rått å ha den som skjermbeskytter da? Har den som skjermbeskytter jeg, er litt artig. Hvor kan jeg få tak i den?? Vil gjerne ha den.... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hadde ikke sett den før! Morsom! Trengte noe å smile av nå... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 har ikke sett den før jeg heller, hvor kan jeg få den som skjermsparer? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Syns den var rå jeg. Si ifra om det er noen som finner den i .swf-fil, som den sikkert er, og som kan lastes ned. Kan da gjøre den om til skjermbeskytter. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vis noen har ett sted og legge den ut så send en mail adresse. Så skal jeg sende den. Helt riktig det er en swf fil som jeg har laget Screensaver av. Er på 675 kb. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Chevelle's fantastiske verk kan nå lastes ned herfra!! Enjoy!! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Chevelle's fantastiske verk kan nå lastes ned herfra!! Enjoy!! Jess, funker fett den, men navnene på iconene er ødelagte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå