levlex Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Unge dropper linjen Stadig flere velger å kutte fasttelefonen til fordel for mobil-telefonen i en ny undersøkelse gjort av NetCom. Undersøkelsen viser også at det snart er like billig å ringe fra mobil som vanlig telefon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dere hermer litt etter egne artikler? Pedersen er imidlertid svært overrasket med tallene. - Jeg troddehelt ærlig at irrasjonelle argumenter som trygghetsfølelse skulle havne høyere oppe. At pris er viktigst for såpass mange, tror jeg betyr at fasttelefoni i Norge går særdeles utrygge tider i møte, sier han. og "Fasttelefoni reduseres": "Jeg trodde helt ærlig at irrasjonelle argumenter som trygghetsfølelse skulle havne høyere oppe. At pris er viktigst for såpass mange, tror jeg betyr at fasttelefoni i Norge går særdeles utrygge tider i møte", sier Pedersen. Bortsett fra dette er vel artiklene bare omformuleringer av hverandre Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vi følte for å utdype emnet ytterligere. Denne nyheten er vel strengt tatt mer en kronikk over markedsutviklingen, mens den forrige fokuserte mer på tallene i undersøkelsen. Men ja, for "resirkulert" bør det selvsagt ikke bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg