Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skjer noe merkelig med internet explorer`en min for tiden.

Sider jeg går innpå lagres automatisk og går jeg inn på samme side i fremtiden må jeg RELOADE hver gang for å få frem det nyeste på siden, svært irriterende spesielt hvis man leser nyheter. Hos en bookmaker (centrebet.com) kommer jeg ikke en gang inn på sidene pga dette. Har prøvd å slette alle temp files, cookies etc men det ser ikke ut til å hjelpe. Har noen noen ideer? Hadde satt utrolig stor pris på hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-28 12:26, borre skrev:

Først og fremst, finn på et bedre emne neste gang.

...kan du presisere hva som feiler emnet ?

Den første posten til fyren, og slett ikke verst truffet, men du går igang og hakker.

Dessuten er posten din full av signatur søppel.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 13:03, TRAM skrev:

...kan du presisere hva som feiler emnet ?

"Hjelp!" er liksom ikke det mest informative, og mange gidder ikke å lese/svare på slike poster. For en gangs skyld, tok jeg meg tid til å gjøre det. Fyren lærer dermed til neste gang.

Quote:

Den første posten til fyren, og slett ikke verst truffet, men du går igang og hakker.

Ga jeg han ikke et svar?

Quote:

Dessuten er posten din full av signatur søppel.

Tror du jeg bryr meg om dine meninger?

Lenke til kommentar

For nye folk: presiser at det er ordvalget for emnet, og ikke kategorien som er feil.

> Tror du jeg bryr meg om dine meninger? <

At du sjøl ikke skjønner monstersignatur

er unødvendig, er det lite og gjøre med.

Lenke til kommentar

Kommer litt an på alderen, men jeg må være enig med borre. Folk som bruker hodet skjønner at hvis alle hadde hatt "Hjelp!!!" som emne at det ikke da hadde sett ut... :smile: Emne er tross alt ikke "Hjelp!!", eller er det?

Jeg gadd ikke lese posten, men skjønte at det hadde noe med åpning av sider og greier, men bare prøv å finne på et bedre emne neste gang du, jeg er egentlig veldig snill, i motsetning til borre. :lol:

Bare tulla... :lol:

Lenke til kommentar

Online gambling er ikke lov i norge. en mulig teori er at sidene er sperret. eller at det er feil på dem.

forøvrig står det følgende i norsk lov:

"Det er forbudt å innta i aviser og tidsskrifter, utlegge for offentligheten eller på annen måte spre bekjentgjørelser om utenlandske tallspill og pengespill i forbindelse med idrettskonkurranser og andre konkurranser, om salg av kuponger og lignende eller om innløsning av gevinster"

http://www.lovdata.no/all/tl-19920828-103-0.html#1 $2 siste ledd

det spiller heller ingen rolle spillesidene forteller at "vi har fått lov til dette i sånn og sånn land". har man ikke en mulighet til å sjekke ut dette med å ta en telefon eller 2, la "tilbudet" gå videre til nestemann. var innom en side der de opplyste at de hadde fått lov til å drive spill på nettet fra finansdepartementet i MALTA!!! et lite land som ligger på andre siden av kloden.

jeg håper for din skyld, jrommen,at du ikke har lagt NOEN penger i dette. ikke regn med å se dem igjen heller. ikke noe support på siden heller. dette virker jo KJEMPSERIØST!!! "ja, se! her ønsker vi virkelig at våre medlemmer skal ha kontakt med oss."

slike spillselskaper kommer og går. men i norge er det bare et selskap som har lov til å drive med pengespill, og det er norsk tipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...