Gå til innhold

Andre hører ikke meg snakke med headsettet,feilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter litt leting, fant jeg faktisk en oppdatering. Og det ble et helt vannvittig mye bedre lydbilde i sammeslengen tror jeg?..Men doh, mic funker fortsatt ikke på lydinnspilling f.eks! :thumbdown:

Du sier at lyden ikke mic'en ikke virker i lydinspilling. Men virker den i CS?

Hvis ikke må du slette de gamle først. :yes:

Forresten: Hvis du trenger hjelp til å finne drivere, eller noe sånt, så må vi vite; enten hvilket hovedkort du har, eller hvilket lydkort du har.

Lenke til kommentar
Etter litt leting, fant jeg faktisk en oppdatering. Og det ble et helt vannvittig mye bedre lydbilde i sammeslengen tror jeg?..Men doh, mic funker fortsatt ikke på lydinnspilling f.eks! :thumbdown:

Du sier at lyden ikke mic'en ikke virker i lydinspilling. Men virker den i CS?

Hvis ikke må du slette de gamle først. :yes:

Forresten: Hvis du trenger hjelp til å finne drivere, eller noe sånt, så må vi vite; enten hvilket hovedkort du har, eller hvilket lydkort du har.

Jeg fant noen oppdaterte Realtec AC97 drivere.. Og mic'en funker heller ikke CS tror jeg(!).

Skal da ikke være så vanskelig å få fikset dette vel folkens?

Men skal jeg hvilket kort osv? så endrer jeg denne etterpå..

Takker så mye for at du prøver å hjelpe meg dofferneo! Settes stor pris på sånne folk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingen? :cry: Prøver alt hva dere forklarer meg. Men til nå har jeg ikke klart så alt for mye, for å få dette til å virke.

Dette er kjedelig for en stakkar som ikke kan som alt for mye om data skjønner dere.. :roll: Kunne virkelig hatt en utbytte av denne i CS, Skype, MSN osv. skjønner dere. :ermm:

Jaja.. :(

Lenke til kommentar

Prøv: Høyre mustast på høyttaler ikonet nede til høyre, velg "åpne volumkontroll". Under "alternativer" velger du "egenskaper". Skift så fra "avspilling" til "innspilling" og lulkk egenskaper. Sjekk nå at ikke mikrofon inngangen er dempet i innspilling. Den pleier å være det som standard.

Du kan også prøve maskinvaretesten i kontrollpanel, "egenskaper for lyder og lydenheter", arkfane "stemme". Der er en knapp nederst som starter en maskinvaretest av lydkort, høyttalere og mic.

Går her ut fra at du har micen på vanlig lydinngang, og ikke en usb sak som krever egne drivere....

Lenke til kommentar
Prøv: Høyre mustast på høyttaler ikonet nede til høyre, velg "åpne volumkontroll". Under "alternativer" velger du "egenskaper". Skift så fra "avspilling" til "innspilling" og lulkk egenskaper. Sjekk nå at ikke mikrofon inngangen er dempet i innspilling. Den pleier å være det som standard.

Du kan også prøve maskinvaretesten i kontrollpanel, "egenskaper for lyder og lydenheter", arkfane "stemme". Der er en knapp nederst som starter en maskinvaretest av lydkort, høyttalere og mic.

Går her ut fra at du har micen på vanlig lydinngang, og ikke en usb sak som krever egne drivere....

Ikke USB nei, to ledninger, en i lyd out, og mic'en i mic.

Prøvde dette du forklarte meg, og sjekka, men det sto på fullt.

Så for morro skyld prøvde jeg igjen lydinnspilling, og brått kom det massevis med lydbølger.

Stoppa, og hørte på det igjen..meeen, det var visst bare musikken fra winampen?? Stengte winampen, snakka, og da var jeg der jeg starta igjen.

Samme på msn, de hørte musikk, men ikke meg alene..

Hjelper dette dere noe? :)

Forresten, takk for en fin veiledning Meccer! :w00t:

Lenke til kommentar
sjekka at den lille haken nede ikke er haket av ??

Den er ikke haket av, og lyden på innspillingen til mic'en er på fullt.

Men det som jeg syns er rart, er at når jeg tar opp i lydopptakeren, så kommer musikken i headsettet på, og ikke hva jeg sier mens winampen står på? Why?? Er akkurat som den bare tar opp fra maskin?? Det skal jo enkelt og greit, bare ikke skje??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...