Gå til innhold

Dvd Decryter problem! Hjellllp!

clanz

Anbefalte innlegg

Har haugar og lass med divx filer (avi) som jeg vil ha brent ud på ein dvd cd sånn at filmen kan spilles av i dvd spilleren!..

Har prøvd det meste av programmer.. men klarer ikke og komme videre!..

Det greieste programmet jeg har kommet til nå er Dvd Decrypter, der har je fått hørre at man kan finne filen enkelt ved å gå på

mode-->iso-->write og finne filen og legge den inn der..!

Greit nok.. finner filen men programmet støtter ikke formatet..!

Koss kan eg få dette til på en enklest og greiest måte??

En aen ting er når jeg vil brenne dvd film over til en annen ved hjelp det samme programmet, får eg da med subtitles? og meny?

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette programmet er ikke til det formålet du skal ha det til! Siden du har divx-filmer og vil ha det omgjort til dvd må du bruke et omkodingsprogram først, f.eks Nero sitt, Nerovision Express eller et program som er det beste, nemlig TMPG DVD Author.

Håper det hjelper! Se også forumet på www.cdfreaks.com, der finner du mange guider som får deg igang!

Lenke til kommentar

Nå begynne eg og bli driddlei.:! prøvd allverden slags programmer..!

Har komt fram til at eg må converta ein avi fil over til dvd fil...!

Prøver og finne ett enkelt og greit programm som støtter dette..! Med hjelp av enkle taste trykk komt frem til 2 stk.:

Avi to dvd converter og

Cucusoft AVI to VCD DVD MPEG Converter Pro

Men selvfølgelig er dette bare prøve programmer som gjør at eg ikje får converta filene..!

Når eg så har converta de så er planen min og bruke DVD Decrypter som brenner disse filene ut på cd..!

Det beste hadde vert og convert ein avi fil til bin fil.... lar det seg gjøre?

Lenke til kommentar

Clanz, skrev dette svaret på den andre tråden din...

------------------------------------------------------------

NeroVision Express er et greit program for "nybegynnere" som meg selv. Men du må ha fullversjonen av NeroVision Express (eller de nødvendige plug-ins) for å brenne videofiler til en DVD plate.

Poenget er at NeroVision Express må konvertere videoformatene (DivX, XviD, mpg etc) til formatene som en DVD takler. Dette kan ta ganske lang tid, avhengig av cpu'n din. Jeg har en PC som er moden for teknologisk museum, og brenner kun filmer på natta.

Hvis du derimot skal se DVD filmene dine på DVD spilleren i stua, og den støtter de ovennevnte videoformatene, er det betraktelig raskere å brenne en data DVD plate.

Siden jeg er komplett "newbie" på dette området er det ikke sikkert at dette er det mest fornuftige svaret men det funker for meg :thumbup:

Endret av KyusS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...