Svin Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Så et klipp fra en film på Letterman for noen uker tilbake. Filmen var en komedie som handlet om en type fra bygda som kom til byen for å gå på skole. Typen var temmelig idiot, noe han ikke var klar over selv. Klippet viste en scene der han skulle prøve sykkelen til en kamerat. Er det noen som så klippet og husker hva filmen het? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så klippet ja, men kan ikke huske hva den het Så jo nesten litt bra ut Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Napolian Dynamite.... helt klart http://www.imdb.com/title/tt0374900/ Endret 6. august 2004 av pabelo Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det var det ja, noen som har sett den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg så noen reklamer i statene, den virker ganske morsom, på en Dum og Dummere måte.. Fyren ser jo passe sløv ut! Jeg skal ihvertfall se den! Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 jeg har sett den. Den er ganske fet, en skikkelig taper som trur han ikke er det. Er en skikkelig svart-komedie med masser av sarkasme, kansje litt i meste laget. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Napolian Dynamite.... helt klart http://www.imdb.com/title/tt0374900/ Hey. Fikk ikke med meg at noen svarte. Sarkasme er topp, gleder meg til den kommer til Norge. Mange takk Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg så for noen måneder siden et intervju Letterman hadde med en fjellklatrer. Denne klatreren hadde forlatt en kamerat som var blitt stygt skadet på en fjelltopp. Tror at denne historien skulle filmes?? Noen som vet noe mere om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå