JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) hallo jeg har røde å blå neonlys å hadde tengt å koble en rød å blå led over hver bryter til neonlysene å grønn led en slik som denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLED505VBL hvordan skal jeg seriekoble disse ,og hvor skal di kobles till ? Endret 4. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 du bare kobler dem etter hværandre.. den lengste enden skal på 3,3volt (de gule kablene) mens den kort skal på en av de sorte( jord) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 du bare kobler dem etter hværandre.. den lengste enden skal på 3,3volt (de gule kablene) mens den kort skal på en av de sorte( jord) er ikke led ene 5 v ?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 upsann da skal den lengste enden på den røde ledningen da.. lurer på hvor jeg fikk det fra at de hva på 3.3volt jeg.. men de funker uansett på 3,3 volt.. lyser bare bitte litte grann svakere.. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 no problem takk for hjelpen skal bestille dem i morgen ! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bytt topic, slikt er IRRITERENDE! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bokstaver er fine. BRUK DEM. *rapportert* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Posten stenges pga dårlig topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg