Pepsi Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Noen som vet om Samsung har fått det samme som Nokia og SE, med at det blir automatisk stor bokstav etter punktum på sms'ene?? Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ja, den skifter automatisk^_^ dritrå telefon det der, har den selv:D Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Ser at du har hatt en T610. Det samme har jeg. Hvordan var det å gå over til en E710? Jeg vurderer også Nokia 6230, men har virkelig forelsket meg i E710, så jeg vanskelig for å bestemme meg. Jeg kommer uansett til å beholde min nåværende T610 og T630. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ser at du har hatt en T610. Det samme har jeg. Hvordan var det å gå over til en E710? Jeg vurderer også Nokia 6230, men har virkelig forelsket meg i E710, så jeg vanskelig for å bestemme meg. Jeg kommer uansett til å beholde min nåværende T610 og T630. Tja, bortsett fra å skrive sms, som er mye bedre på denne btw, var det ikke så vanskelig, den er ryddig, lett å finne fram i og tar fine bilder og video med lyd, selv om den hakker bittelitt da Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Om du ikke er spesielt begeistret for koreanske farger og (unødvendig) grafikk bør du styre unna Samsung! Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Om du ikke er spesielt begeistret for koreanske farger og (unødvendig) grafikk bør du styre unna Samsung! koreanske farger ? hehe, denne var interessant, så grønn, rød, blå osv. er ikke norske farger de da :!: ? Uansett, de bildene som ligger inne på forhånd er ikke så mange, skandinaviske flaggene, en analog klokke, et ol bilde, en kalender og et bilde som har årstider som tema, etter dette må du nok skaffe resten selv ja... Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ironi min venn... jaha? Du virker jo ikke direkte glad i samsung i de andre postene dine heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå