datadiver Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Finnes det forhandlere eller versteder i Oslo som har utstyr og kompetanse for å overføre telefonlisten fra en mobil til en annen, gjerne av forskjellig fabrikat? Sim-kortets 100 nummer blir for lite til overføring. Dette er sikert mulig for meg å gjøre hjemme, men ønsker et sted som kan gjøre det enkelt og smertefritt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 mener du f.eks. de 100 som du har på sim-kortet over til et annet sim-kort? det kan nok la seg gjøre men koster deg nok en liten sum.. hvis du skal overføre fra telefonminne til telefonminne må det koples kabler eller settes opp trådløse koplinger til en data, og så fra dataen til den neste mobilen.. det kan komme på litt mer! Lenke til kommentar
datadiver Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tenker på å overføre fra telefonminne til telefonminne ja. Spørsmålet er jo hvem som slikt utstyr mer eller mindre "ferdig" satt opp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tenker på å overføre fra telefonminne til telefonminne ja.Spørsmålet er jo hvem som slikt utstyr mer eller mindre "ferdig" satt opp. de eneste som kan ha noe sånt oppe må nok være f.eks. Klart Svar som er en ren mobilbutikk. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kjem vel ganske mykje ann på kva telefonar det skal overførsat mellom. Telefonar som kan ha datakabel skal outlook kunne gjere jobben med Gamal telefon--> outlook--> ny telefon. har ein av telefonane ikkje datamuligheit kan det bli litt verre å gå gjort det. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! På teleserivce i oslo kan de fikse dette. Brobekkveien 53 tlf: 22070500 mail: [email protected] Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har du færre enn 200 navn og nummer kan vel alle klare dette da det er kapasitetetn på et nytt SIM-kort. Du kan evt ta 200 i første omgang og så 200 til osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå